مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز خبرداد :

درخشش دانش آموزان ناحیه یک در مسابقه درک و فهم متون عربی

اهواز(پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز گفت : دانش آموزان ناحیه یک در مسابقه استانی درک و فهم متون عربی 2 مقام برتر را از آن خود کردند .

کد مطلب: ۹۱۰۴۰۳
لینک کوتاه کپی شد
درخشش دانش آموزان ناحیه یک در مسابقه درک و فهم متون عربی

سید جاسم موسوی اصل مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز با اشاره به لزوم تقویت مبانی علمی درس های تخصصی در مقطع متوسطه ؛ گفت : مرحله دوم مسابقه درک و فهم متون عربی با شرکت 6 دانش آموز برگزیده از ناحیه یک اهواز برگزار شد که خانم کوثر حردانی باکسب نمره۲۰ از آموزشگاه سماء مقام اول و خانم زینب عفراوی باکسب نمره ۱۹ از آموزشگاه هاجر مقام دوم را کسب کردند .

موسوی اصل با عنوان این مطلب که این مسابقه 5 سال است که با ایده و ابتکار ناحیه یک اهواز در حال برگزاری است ، تصریح کرد : این نخستین دوره از مسابقات است که در سطح استان خوزستان و با شرکت بیش از 80 دانش آموز در دو مرحله حضوری و الکترونیکی برگزار می شود .

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز با تاکید بر اینکه 18 داستان و متن فصیح عربی به عنوان محتوای مسابقات توسط گروه های آموزشی در نظر گرفته شده بود افزود : تثبیت یادگیری و تقویت مبانی علمی زبان عربی ، همچنین افزایش مهارت درک و فهم زبان عربی و آشنا نمودن دانش آموزان با واژگان بیشتر از جمله اهداف برگزاری این مسابقه برشمرده می شود

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار