امام جمعه شهرقدس؛ سلطه ی ایران بر خلیج فارس در هر زمان باعث سرشکستگی دشمنان به ویژه آمریکا بوده است

شهرقدس (پانا) - امام جمعه شهرقدس مهم ترین نیاز مردمان در مناطق سیل زده داشتن روحیه قوی عنوان کرد.

کد مطلب: ۹۱۰۳۹۵
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه شهرقدس؛ سلطه ی ایران بر خلیج فارس در هر زمان باعث سرشکستگی دشمنان به ویژه آمریکا بوده است

حجت السلام و المسلمین رضا جوکار امام جمعه شهرقدس در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن گرامی داشت یاد و خاطر امام(ره)و شهدا بیان کرد: طبق فرموده قرآن یکی از آثار و برکات تقوای الهی هدایت شدن به سمت راه درست است که بهترین زمان برای رشد معنوی انسان ها شعبان المعظم و رمضان الکریم است.

او با اشاره فرموده پیامبر (ص) در رابطه با غیبت امام زمان افزود: پیامبر اکرم فرمود: قسم به خدایی که به من نبوت داد، این امام برای همه شما نفع دارد، مانند خورشیدی که پشت ابر است. خورشید در همه حال وجود دارد و نمیتوان فوایدش را انکار کرد حتی در پشت ابرها، دقیقا مانند امام زمان.

حجت‌الاسلام والمسلمین جوکار ادامه داد: وجود جهان به وجود حضرت بقیةالله اعظم وابسته است، پیامبر خدا خطاب به حضرت امیرالمومنین فرمود: تمام جهانیان به خاطر ما اهل‌بیت‌ عصمت و طهارت به وجود آمده است.

امام جمعه شهر قدس با اشاره به روز ملی خلیج فارس بیان کرد:دهم اردیبهشت ماه روز ملی خلیج فارس است، چشم دشمنان خبیث در هر زمان خلیج بوده چون دارای تنگه هرمز است که مهم ترین مسیر برای تردد است و علت نام گذاری این روز به دلیل گرفتن مقتدرانه خلیج فارس از پرتغالی ها بود زیرا در آن زمان تحت سلطه آن ها بود و مهم ترین نکته این است که جهانیان میدانند جمهوری اسلامی اشراف کامل بر خلیج فارس دارد که باعث سرشکستگی آمریکا و دیگر دشمنان این ملت است.


جوکار امام جمعه شهر قدس با اشاره به روز کارگر و فرموده مقام معظم رهبری گفت: این مسابقاتی که روی شانس برگزار میشود توهین به مقام کارگر است عملا قمار است.

جوکار ادامه داد: شهادت شهید مرتضی مطهری در دوازدهم اردیبهشت است که معلمی دلسوز که چه بسیار کتاب هایی برای مردم نوشته و شک نکنید هر کسی که به جایی رسیده است از مکتب معلمان دلسوز رسیده است.

او در باب بیستم ماه شعبان بیان کرد: دهه آخر شعبان‌المعظم دهه تکریم مساجد است که باید این فرصت را غنیمت شماریم و به خادمین در مساجد بپردازیم و برای مهمانی بزرگ خدا آماده شویم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین جوکار در پایان با اشاره سفر اخیرشان به همراه دیگر مسئولین به استان لرستان و منطقه پلدختر و معمولان گفت: در چنین مواقعی موج خدمت گذاری پیش از پیش بیشتر می شود به طوری که یاد دوران جنگ می‌افتیم و مهم ترین نیاز مردمان سیل زده ما روحیه قوی بوده که بتوانند از این سیل مخرب مشکلات بگذرند.

/خبرنگار:محمد جواد ماهر/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار