قول سازمان اداری برای نهایی‌کردن آیین‌نامه استخدام معلمان حق‌التدریس در هفته آینده

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش خبر داد سازمان اداری و استخدامی قول داده است آیین‌نامه استخدام معلمان حق‌التدریس را تا هفته آینده نهایی کند.

کد مطلب: ۹۱۰۳۶۲
لینک کوتاه کپی شد
قول سازمان اداری برای نهایی‌کردن آیین‌نامه استخدام معلمان حق‌التدریس در هفته آینده

سیدمحمد بطحایی در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت درباره علت تاخیر در تدوین آیین‌نامه اجرایی قانون استخدام معلمان حق‌التدریس گفت: پیش‌نویس این قانون آماده و برای سازمان اداری و استخدامی فرستاده شده ولی هنوز این سازمان جوابی نداده‌ است؛ البته قول داده‌اند آن را در هفته آینده نهایی کنند.

تاریخ برگزاری کنکور 98

وزیر آموزش و پرورش همچنین درباره برخی اظهارات مبنی بر تغییر زمان برگزاری کنکور 98 گفت: از یک سو شرایط برای دانش‌آموزان مناطق سیل‌زده بسیار بد است و اگر تاریخ برگزاری کنکور تغییر نکند، آنها باید بتوانند خودشان را برسانند و از سوی دیگر تاخیر در زمان برگزاری کنکور مساوی است با تاخیر در زمان شروع آغاز سال تحصیلی دانشگاه‌ها. اگر بشود راه میانبری پیدا کرد، بهتر است.

بطحایی ادامه داد: یکی از راه‌هایی که مطرح شده آن است که زمان کنکور برای مناطق سیل‌زده به تاخیر انداخته شود؛ البته این امر مستلزم آن است که سوالات دیگری طراحی شود و من نمی‌دانم وزارت علوم چقدر این ایده را از نظر فنی عملی می‌داند.

وزیر آموزش و پرورش افزود: شورای سنجش و پذیرش به سرعت تشکیل جلسه خواهد داد و روی این موضوع تصمیم‌گیری می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار