برگزاری روز جهانی دختران درICT

اسلامشهر(پانا) - مدیر پروژه ملی توسعه نگرش کارآفرینی در حوزه فناوری اطلاعات به تشریح فعالیتهای آشنایی دختران با کسب و کارهای اینترنتی پرداخت.

کد مطلب: ۹۱۰۳۳۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری روز جهانی دختران درICT

صائبه سلوکی در گفتگو با خبرنگار پانا شهرستانهای استان تهران، بیان کرد: هدف از اجرای کسب و کارهای اینترنتی جهت دختران، آموزش متفاوت فناورهای نوین در مدارس و اولین گام در جهت نگاه دختران به رویدادهای کارآفرینی دانست .

او افزود: دانش آموزان با نظارت راهنمایان خود به ایده پردازی در قالب برنامه نویسی، وب سایت و تولید اپلیکیشن پرداخته و پس از داوری نهایی و انتخاب طرح به مراحل نهایی و عملی کار خود خواهند پرداخت.

او گفت: ما پروژه کسب و کارهای اینترنتی را در مدارس دولتی سیستان و بلوچستان و سایر مناطق مانند، شهر و شهرستانهای استان تهران برگزار کردیم که با استقبال خوب دانش آموزان و مسئولین کشوری از جمله، معاونت علمی، فناوری رئیس جمهور، معاونین و مشاور امور بانوان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران و آموزش و پرورش اسلامشهر در جهت برگزاری همایش دوروزه در آموزشگاه فاطمیه شهرستان رو به رو بودیم.

سلوکی خاطر نشان کرد: همزمان با گرامیداشت روز جهانی دختران و کسب و کارهای اینترنتی در کشور اتیوپی، این برنامه در باغ کتاب تهران با ارائه طرحهای دانش آموزی و برگزاری کارکاههای آموزشی اجرا و طرحهای برتر نیز انتخاب شدند.

/خبرنگار: ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار