فرماندار ملارد: ضرورت فرهنگ سازی تفکیک زباله از مبدا میبایست در دستور کار قرار گیرد

ملارد(پانا) - فرماندار شهرستان ملارد در نخستین جلسه کارگروه مدیریت پسماند گفت: پاکسازی سطح روستاها و شهرهای تابعه از وجود نخاله های ساختمانی یکی از اولویت های ما در سالجاری می باشد .

کد مطلب: ۹۱۰۳۳۱
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار ملارد: ضرورت فرهنگ سازی تفکیک زباله از مبدا میبایست در دستور کار قرار گیرد

توکلی کجانی افزود: استاندارد سازی خوردوهای حمل زباله و بی خطر سازی زباله‌های عفونی بخشی اقداماتی است که رضایت مردمی را در پی داشت.

اوتصریح کرد: پسماندها و دفن بهداشتی آنها اگر چه در ظاهر ساده است اما باید ظرافت خاصی داشته باشد تا اصولی و بهداشتی دفن شود و کار یک دستگاه نیست بلکه باید همه پای کار باشند و هر یک بخشی را انجام دهند.

نماینده عالی دولت در شهرستان ملارد گفت: پاکسازی سطح روستاها و شهرهای تابعه از وجود نخاله‌های ساختمانی یکی از اولویت‌های این کارگروه در سالجاری می باشد که می بایست شهرداری‌ها و دهیاریهای تابعه تمهیدات لازم را برای پاکسازی در دستور کار خود قرار دهند.

توکلی کجانی با اشاره به تبعات زیست محیطی تخلیه نخاله در سطح شهرگفت: با توجه به اینکه نخاله ها، پسماندهای ساختمانی هستند علاوه بر نازیبایی چهره شهر، باعث انتقال آلودگی می شوند، ضرورت دارد با عوامل تخلیه زباله در سطح شهرستان برخورد جدی صورت گیرد.

فرماندار ملارد با تاکید بر تفکیک زباله از مبدا افزود: باید فرهنگ سازی تفکیک زباله از مبدا در دستور کار قرار گیرد که در راستای اجرای این برنامه می توان از ظرفیت مجتمع‌های مسکونی استفاده کرد.

/خبرنگار: زهرا عین آبادی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار