‍ 600 دانش‌آموز محمودآبادی عضو سمن‌های دانش‌آموزی شدند

محمودآباد (پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش محمودوباد از عضویت600 دانش‌آموز این شهرستان در شاخه دانش‌آموزی سمن‌ها (سازمان های مردم نهاد) خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد
‍ 600 دانش‌آموز محمودآبادی عضو سمن‌های دانش‌آموزی شدند

علی‌اکبر رضایی به خبرنگار پانا گفت: «پیرو تأکیدات استانداری، اداره کل آموزش و پرورش و فرمانداری محمودآباد مبنی بر عضوگیری افتخاری دانش اموزان در سازمان‌های مردم‌نهاد، ستاد اجرایی سمن‌ها در اداره اموزش و پرورش با همکاری سازمان دانش‌آموزی شهرستان شکل گرفت.»

به گفته او با استقرار دبیرخانه و اعزام اعضای ستاد به مدارس به منظور تبیین اهداف این طرح، 2000 فرم فراخوان عضویت بین دانش‌آموزان دوره‌های ابتدایی، متوسطه اول و دوم متوسطه دوم نظری و هنرستان‌های این شهرستان توزیع شد و در نهایت تعداد 600 نفر به عضویت سمن‌های دانش‌آموزی در آمدند که اسامی آنان در سامانه سمن‌های خانه سازمان مردم‌نهاد و اداره کل امور اجتماعی استانداری مازندران ثبت شد.

رضایی اعلام کرد که به زودی دوره‌های آموزشی-توجیهی و کارگاهی برای فرهنگیان و دانش‌آموزان عضو سمن ها زیر نظر مدیران عامل سمن‌های شهرستان برگزار می‌شود.

معاون آموزش‌وپرورش محمودآباد گفت: «همایش و فعالیت میدانی سمن‌ها نیز تا پایان اردیبهشت ماه برگزار و تا 20 خرداد سمن‌های برتر و فعال برای شرکت در همایش استانی به خانه سازمان مردم‌نهاد استان معرفی می‌شوند.»

خبرنگار دانش‌آموز: ملیکا کیاخسرو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار