رئیس دانشگاه سمنان:

منابع طبیعی و دانشگاه سمنان تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

سمنان (پانا) - رئیس دانشگاه سمنان از امضای تفاهم نامه همکاری بین این دانشگاه و منابع طبیعی استان خبر داد و گفت: موضوع این تفاهم‌نامه اجرای پژوهش و انتقال دانش در زمینه منابع طبیعی و کویر شناسی است.

کد مطلب: ۹۱۰۳۲۰
لینک کوتاه کپی شد
منابع طبیعی و دانشگاه سمنان تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

مسعود نصیری زرندی، در حاشیه دیدار خود با مدیرکل منابع طبیعی استان سمنان به میزبانی دانشگاه سمنان ضمن بیان اینکه این دانشگاه و اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تفاهم نامه همکاری امضا کردند، ابراز کرد: وجود دانشکده‌های منابع طبیعی و کویر شناسی در دانشگاه سمنان یکی از دلایلی است که اداره کل منابع طبیعی راغب به ایجاد تفاهم نامه همکاری و استفاده از این ظرفیت علمی شده است.

وی با بیان اینکه وجود این دو دانشکده از پتانسیل‌های ویژه دانشگاه سمنان است، تاکید کرد: این تفاهم نامه زمینه اجرای طرح‌ها، پروژه‌های تحقیقاتی و مطالعاتی مشترک را فراهم خواهد کرد که در آینده قطعاً ماحصل آن انتقال فناوری خواهد بود.

رئیس دانشگاه سمنان با بیان اینکه این تفاهم نامه گسترش مرزهای دانش و توسعه همه جانبه و پاسخگویی به نیازهای موجود را منجر خواهد شد، تاکید کرد: زمینه اجرای دوره‌های کارورزی دانشجویان در فضایی عملیاتی با همکاری منابع طبیعی با امضای این تفاهم نامه مهیا شده است.

نصیری زرندی بیان کرد: این تفاهم نامه همچنین پایان نامه‌های دانشجویان رشته‌های مرتبط با منابع طبیعی در دانشگاه سمنان را به سمت و سوی نیازهای تحقیقاتی این بخش سوق می‌دهد.

وی افزود: دانشکده منابع طبیعی فاقد عرصه منابع طبیعی برای اجرای طرح‌های تحقیقاتی است لذا یکی از مفاد تفاهم نامه مساعدت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان برای اختصاص این عرصه به این دانشکده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار