فرمانده انتظامی استان سمنان:

۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در سرخه کشف شد

سمنان (پانا) - فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه دو میلیارد ریال کالای قاچاق در سرخه کشف شده است، گفت: بخش عمده این مجموله را مکمل‌های دامی تشکیل می‌دادند.

کد مطلب: ۹۱۰۳۱۴
لینک کوتاه کپی شد
۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در سرخه کشف شد

سردار روح الامین قاسمی، در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه در ستاد فرماندهی ناجای سمنان از کشف یک محموله قاچاق در سرخه خبر داد و بیان کرد: عمده این بار قاچاق را دو هزار و ۵۰۰ کیلوگرم مکمل دامی تشکل می‌داد که از یک دستگاه خودروی خاور کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه مجموع کالاهای قاچاق کشف شده دو میلیارد ریال ارزش مالی دارند، ابراز کرد: این کالاها از یک دستگاه اتوبوس، یک دستگاه وانت بار و یک خاور باری در ایست و بازرسی انتظامی سرخه کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه یک‌هزار و ۴۴۰ بسته صابون، ۱۵۸ عدد ادکلن و ۲۶ عدد عصاره ادکلن از دیگر اقلام کشف شده از قاچاقچیان بود، ابراز کرد: این کالاها به واسطه عرضه خارج از شبکه و بدون مجوز ضبط شده‌اند.

قاسمی با اشاره به عزم جدی ناجا در برخورد با قاچاق و عرضه خارج از شبکه به خصوص در سالی که مزین به نام حمایت و رونق کالاهای داخلی است، گفت: پرونده افراد خاطی دستگیر شده در این زمینه به دستگاه قضائی انتقال داده می‌شود تا مراحل قانونی خود را طی کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار