تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی شیراز

شیراز (پانا) - مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: روز چهارشنبه 4 اردیبهشت ماه در پی اجرای گشت هم‌پوشان استان، ساخت‌وسازهای غیرمجاز اراضی زراعی– باغی واقع در بخش مرکزی شهرستان شیراز تخریب و به حالت اولیه برگشت.

کد مطلب: ۹۱۰۲۵۹
لینک کوتاه کپی شد
تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی شیراز

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، علی ارغون، افزود: در همین راستا تعداد 3 مورد ساخت‌وسازهای غیرمجاز در سطح 3 هزار مترمربع از اراضی زراعی- باغی واقع در بخش مرکزی شهرستان شیراز قلع‌وقمع و به حالت اولیه برگشت.

او همچنین از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی زراعی و باغی بخش زرقان شیراز خبر داد و گفت: 15 مورد ساخت و ساز غیرمجاز در زمینی به مساحت 17 هزار متر مربع در قالب تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی در این بخش نیز تخریب شد.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از مردم خواست تا به منظور حفظ و حراست از اراضی زراعی و باغی جهت پایداری تولید محصولات کشاورزی قبل از هرگونه تغییر کاربری در اراضی کشاورزی از ادارات امور اراضی شهرستان های استان استعلام بگیرند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف در حوزه اراضی زراعی و باغی با سامانه۱۳۱امور اراضی استان تماس گرفته و تخلفات مربوطه را گزارش کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار