برگزاری جلسه مجامع مربیان و دانش‌آموزان استان یزد

یزد (پانا) _ رئیس سازمان دانش‌آموزی استان در جلسه مجامع اعضاء و مربیان بیان داشت: مجمع دانش آموزی در واقع رکن اصلی سازمان دانش‌آموزی محسوب می شود.

کد مطلب: ۹۱۰۲۳۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه مجامع مربیان و دانش‌آموزان استان یزد

جلسه مجامع مربیان و دانش‌آموزان پیشتاز استان یزد امروز صبح با حضور حسینعلی ملانوری رئیس سازمان دانش آموزی، معاون تشکیلاتی، مربیان و دانش‌آموزان عضو مجامع در سالن اجتماعات سازمان دانش‌آموزی استان برگزار گردید.

در این جلسه ملانوری ضمن عرض خیر مقدم خدمت تمامی حضار بیان داشت:ضمن انتظارات من در سازمان دانش‌آموزی امیدواریم سازمان پویاتر و فعال تری را شاهد و ناظر باشیم.

وی افزود: برای اجرایی شدن فعالیت ها و به نتیجه رساندن آن آسیب شناسی الزامی است و باید هر فرد در حیطه کاری خود با توجه به انجام فعالیت های خود آن را به ثمر برساند و مجامع با اینکه دوشاخه و زمینه فعالیتی دارد اما در واقع یکی است و حکم ستون خیمه را ایفا می کند.

وی در ادامه درمورد انتظارات سازمان از مجامع اظهارکرد: مجامع به عنوان رکن اصلی سازمان دانش‌آموزی باید با ارائه ی نظرات و پیشنهادات سازنده به سازمان زمینه فعالیت های هرچه بهتر سازمان را مهیا سازد واثبات حضور مجامع در این راستا نسبت به دانش‌آموزان و مربیان یک حرکت رسانه ای محسوب می شود و شما باحضور خود میتوانید زمینه های فعالیت های مفیدتان را به ثمر برسانید و خودتان را جزئی از سازمان دانسته و باحضور در کنارما و رهبری، کارها را به سرانجام برسانیم.

درحاشیه این جلسه به موضوعات دیگری از جمله:سرویس مدارس بحث شد که منوط به نامه ی وزارتی و در دست پیگیری است همچنین بحث روپوش مدارس به سازمان محول شده است.

در پایان حاضرین در جلسه به ارائه نقطه نظرات خود در راستای عملکرد بهتر سازمان پرداختند.

لازم به ذکر است که جلسه سازمانی مجامع هر دو ماه یکبار به دعوت و میزبانی سازمان دانش‌آموزی برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار