ضعف اطلاع رسانی در حوزه رونق تولید پذیرفتنی نیست

شفت (پانا) -فرماندار شفت با بیان اینکه دستگاه های اجرایی و خدماتی باید گزارش عملکرد خود را در اختیار مردم قرار دهند، گفت: ضعف اطلاع رسانی دستگاه ها در حوزه اشتغال و رونق تولید پذیرفتنی نیست.

کد مطلب: ۹۱۰۲۲۴
لینک کوتاه کپی شد
ضعف اطلاع رسانی در حوزه رونق تولید پذیرفتنی نیست

محمدرضا محسنی در نشست کارگروه اشتغال سرمایه گذاری و بوم گردی شهرستان شفت با بیان اینکه آمار مربوط به سامانه کارا باید توسط اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی رصد و نحوه بروزرسانی آن توسط دستگاه های ذیربط پیگیری شود، افزود: مشکلات اعطای تسهیلات اشتغال زایی در سال 97 باید آسیب شناسی و در سال جاری مورد توجه قرار گیرد.
نماینده عالی دولت در شفت با بیان اینکه اعتبارات مربوط به اشتغال روستایی و عشایری در سال 98 با اولویت گردشگری و بوم گردی به متقاضیان اعطا خواهد شد، ادامه داد: از 360 واحد سیاست گذاری بوم گردی در این شهرستان موافقت اصولی 351 واحد صادر شده که تا کنون 51 واحد موفق به اخذ پروانه ساخت و مرمت شده اند و در این راستا یک میلیارد و 390 میلیون تومان تسهیلات اعطا شده است .
محسنی بر پیگیری طرح های گردشگری در شفت تاکید و اضافه کرد: ثبت نام متقاضیان احداث واحدهای بوم گردی باید ادامه یابد و پرونده های قبلی نیز مورد پیگیری قرار گیرد .
فرماندار شفت در بخش دیگری از سخنان خود به مشکل تولید کنندگان در دریافت تسهیلات رونق تولید اشاره و خاطرنشان کرد: بانک ها باید همکاری های لازم را در این راستا انجام دهند و دستگاه های ذیربط پیگیر امور مربوط به تولید کنندگان باشند .
محسنی از دستگاه های متولی خواست تا 72 ساعت آینده جزئیات آمارهای نهایی مربوط به اشتغال و رونق تولید در سال 97 را پس از به روز رسانی به منظور بررسی به فرمانداری ارسال کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار