مسابقات فوتچل در آستانه اشرفیه آغاز شد

رشت (پانا) -دومین دوره مسابقات فوتچل ( فوتبال داخل شالیزار ) همزمان با آغاز فصل زراعی جدید و به منظور بازگشت جوانان روستا به مزارع ، در روستای کینچاه بخش مرکزی شهرستان آستانه اشرفیه آغاز شد.

کد مطلب: ۹۱۰۲۱۴
لینک کوتاه کپی شد
مسابقات فوتچل در آستانه اشرفیه آغاز شد

مسئول برگزاری این دوره از مسابقات بیان داشت: این دوره از مسابقات فوتچل به مدت یک هفته در یکی از شالیزارهای روستای کینچاه با مساحتی حدود یک هزار مترمربع برگزار می شود.
حسن لفوتی افزود: در این مسابقات تعداد هشت تیم از روستاهای آستانه اشرفیه و لشت نشاء در دو گروه چهار تیمی بصورت دوره ای با هم به رقابت می پردازند، ضمن آنکه هر تیم با پنج بازیکن مقابل حریفانش به میدان خواهد رفت.
وی ادامه داد: تعداد هشت بازیکن ، یک مربی و یک سرپرست تیم های حاضر در این مسابقات را همراهی می کنند و سه داور نیز در هر بازی ، قضاوت را انجام می دهند.
به گفته لفوتی؛ در هر روز از برگزاری این مسابقات چهار بازی بین تیم های شرکت کننده برگزار خواهد شد که در نهایت با برگزاری بازی های حذفی، دو تیم به مرحله فینال راه خواهند یافت.
روستای کینچاه در حدود شش کیلومتری شهر آستانه اشرفیه واقع است. شهرستان آستانه اشرفیه در 35 کیلومتری شرق مرکز گیلان قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار