استاندار خراسان جنوبی: پیگیری رفع مشکلات مناطق سیل زده خراسان جنوبی

بشرویه(پانا) - استاندار خراسان جنوبی از پیگیری برای رفع مشکلات مناطق سیل زده استان خبرداد و افزود: برآورد خسارت مناطق سیل زده استان انجام شده و پیگیر دریافت تسهیلات دولت جهت رفع مشکلات مناطق هستیم.

کد مطلب: ۹۱۰۲۰۹
لینک کوتاه کپی شد
استاندار خراسان جنوبی: پیگیری رفع مشکلات مناطق سیل زده خراسان جنوبی

محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان جنوبی در اولین سفر خود به شهرستان بشرویه ابتدا به روستای بندان دهستان نیگنان در بخش مرکزی به منظور بازدید از مناطق سیل زده رفت.

او از نزدیک در جریان خسارات سیل به مردم و نحوه خدمات رسانی به آنان قرار گرفت.

مردم روستای بندان نیز در این سفر مشکلات خود را از قبیل خراب شدن وسایل منزل، تلف شدن احشام، خسارت به زمین‌های کشاورزی و قنوات با استاندار خراسان جنوبی مطرح کردند.

معتمدیان در ادامه سفر خود به روستای ریگو رفت و با خانواده تنها شهید این روستا، شهید علیرضا مرادی مقدم دیدار کرد و همچنین از خساراتی که به زمین‌های کشاورزی و قنات این روستا وارد شده بود بازدید کرد.

وی همچنین در پایان به روستای هنویه در ۸۰ کیلومتری شمال بشرویه رفت و از تنها واحد مسکونی خسارت دیده این روستا نیز بازدید کرد.

معتمدیان استاندار خراسان جنوبی در حاشیه سفر به بشرویه افزود : اکیپ‌های برآورد خسارت در شهرستان‌های سیل زده استان از قبل حضور پیداکرده اند و جمع بندی ها قرار است در اولین جلسات دولت مطرح شود.

او گفت: تسهیلات و کمک‌هایی که قراراست دولت کمک کند به محض اینکه ابلاغ شد ما نیز مراحل کار را به سرعت در دستور کار قرار خواهیم داد.

معتمدیان اظهار کرد: مجموعه‌هایی که مسئولیت دارند از جمله جهاد در حوزه خسارات سیل، کارشناسان آنها حضور پیداکرده و برآورد خسارات انجام شده و اولویت بندی مشکلات و خسارات صورت گرفته لذا کار احیا و مرمت قنوات بشرویه را نیز به زودی در دستور کار قرار می‌دهیم.

او بیان داشت: از ابتدای سیلاب‌های سطح استان ما به دلیل آمادگی که در استان داشتیم دستگاه‌های امداد رسان و خدمت رسان حضور خوبی در مناطق داشتند اما در مناطقی از بشرویه و طبس خسارات بیشتر بوده و به نسبت امکاناتی که مجموعه‌های خدمت رسان در این مناطق داشتند ارزیابی ما از این دستگاه‌ها خوب بوده اما برای رفع مشکلات مردم این مناطق نیازمند همت و همکاری بیشتر دستگاه‌ها هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار