معاون پرورشی آموزش و پرورش استان : دانش آموزان آذربایجان شرقی ۲۰۰ میلیون تومان به مناطق سیل زده کمک کردند

تبریز(پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی میزان کمک های نقدی و غیرنقدی جمع آوری شده توسط دانش آموزان، معلمان و اولیاء در استان را تشریح کرد.

کد مطلب: ۹۱۰۱۵۱
لینک کوتاه کپی شد
معاون پرورشی آموزش و پرورش استان :  دانش آموزان آذربایجان شرقی ۲۰۰ میلیون تومان به مناطق سیل زده کمک کردند

طاهر علمی در تشریح میزان کمک های نقدی و غیر نقدی فرهنگیان و دانش آموزان استان به مناطق سیل زده، گفت: تا کنون بیش از ۲۰۰ میلیون تومان کمکهای نقدی و همچنین کمکهای غیر نقدی شامل مواد خوراکی به تعداد هزار و 114 کارتن، لوازم بهداشتی 68 کارتن، لوازم خانگی 30 کارتن، لوازم التحریر 43 کارتن، البسه 600 کارتن، کفش 42کارتن، 850 تخته پتو، ۹ تخته فرش و دیگر اقلام ضروری جمع آوری و بسته بندی شده است.

وی با بیان این که کمک های فرهنگیان و دانش آموزان آذربایجان شرقی با عنوان "سیل مهربانی همکلاسی ها" به سیل زدگان خوزستان در محل سازمان دانش آموزی بسته بندی می شود، افزود: این محموله ها به زودی جهت کمک به سیل زدگان ارسال خواهد شد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان ادامه داد: کمک های نقدی و غیر نقدی دیگر فرهنگیان و دانش آموزان استان همچنان ادامه خواهد داشت و به محض آماده شدن در قالب کاروان دوم طی روز های آتی مجددا به مناطق سیل زده خوزستان ارسال می شوند.

علمی با بیان اینکه اهدای این کمک‌ها از طرف فرهنگیان و دانش آموزان نشان دهنده فرهنگ نوع دوستی، مشارکت پذیری و همدلی با دانش آموزان سیل زده استان های سیل زده بویژه استان خوزستان می باشد، گفت: ازفرهنگیان و دانش آموزان و اولیاء استان که در مدت کوتاه توانستند کمک رسانی به سیل زدگان را تا این اندازه وسیع انجام دهند تشکر و قدر دانی می کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار