هنرجویان برگزیده «دارالفنون» معرفی شدند

تهران (پانا) - با معرفی پنج هنرجوی منتخب «دارالفنون» و انتخاب یکی از آن‌ها برای حضور در ورک‌شاپ فیلمسازی تامپره، این بخش از سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر به کار خود پایان داد.

کد مطلب: ۹۱۰۱۴۷
لینک کوتاه کپی شد
هنرجویان برگزیده «دارالفنون» معرفی شدند

به گزارش ستاد خبری سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، اختتامیه «دارالفنون» سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر شامگاه چهارشنبه ۴ اردیبهشت در باغ نگارستان برگزار شد.

مازیار میری مدیر «دارالفنون» سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر گفت: «دارالفنون» امسال هم تمام شد. امیدوارم این بخش توانسته باشد نظر شما را جلب کند و مفید بوده باشد.

وی با اعلام اینکه امشب نتیجه داوری های این بخش اعلام می شود، بیان کرد: به دلیل کیفیت کار هنرجویان، تصمیم گرفتیم امسال از پنج هنرجو تجلیل کنیم.

میری افزود: یک نفر از میان این پنج نفر برای حضور در ورک‌شاپ جشنواره تامپره در کشور فنلاند از طرف جشنواره جهانی فیلم فجر و بخش «دارالفنون» حمایت می شود.

مدیر «دارالفنون» خطاب به هنرجویان اظهار کرد: برای ساخت فیلم به شرط آن که آن را شروع کرده باشید کمک هزینه ای که اعلام می شود، در اختیار هنرجویان منتخب قرار می گیرد.

میری در ادامه رند بیروتی، تیریبینی رای، محمدرضا حسینیان، مهلا یزدانی، آمین صحرایی را به ترتیب به عنوان نفرات اول تا پنجم «دارالفنون» معرفی کرد.

در ادامه مهلا یزدانی به عنوان نفر منتخب برای حضور در کمپ تامپره از سوی جشنواره جهانی فیلم فجر معرفی شد و سایر هنرجویان بخش دارالفنون نیز با دریافت لوح یادبودی از جشنواره جهانی فیلم فجر مورد تجلیل قرار گرفتند.

آدرس سایت رسمی جشنواره Fajriff.com و پست الکترونیکی جشنواره Info@Fajriff.com است.

سی‌و‌هفتمین دوره جشنواره جهانی فیلم فجر از ۱۸ تا ۲۶ آوریل ۲۰۱۹ (۲۹ فروردین تا ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸) به دبیری رضا میرکریمی در تهران در حال برگزاری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار