امام جمعه موقت کاشمر:

قرآن عالی ترین و سالم ترین کتاب آسمانی است

کاشمر( پانا)- همایش تجلیل از برترین های قرآنی در سالن اجتماعات مرکز آموزشی رفاهی فرهنگیان با حضور امام جمعه موقت کاشمر و مدیر آموزش و پرورش و معاون پرورشی دیگر مسئولان کاشمر برگزار شد.

کد مطلب: ۹۱۰۰۷۱
لینک کوتاه کپی شد
قرآن عالی ترین و سالم ترین کتاب آسمانی است

در مراسم تجلیل از ستاره های قرآنی کاشمر مدیرآموزش و پرورش ضمن خیر مقدم به اولیا و مهمانان و دانش آموزان و مسئولین گفت: برای شما والدین که فرزندان قرآنی دارید جای بسی افتخار است به خاطر اینکه در شرایط دشوار فرهنگی و اجتماعی امروز ، فرزندان شما به سوی قرآن روی آورده اند.

وی افزود: کاشمر بطور کلی پتانسیل بسیار خوبی برای مباحث قرآنی دارد، به همین خاطر همه باید کمک کنیم و در این راه هرچه بیشتر گام برداریم و آموزه های قرآنی و فرهنگ قرآن را توسعه دهیم ، که در این صورت سلامت اخلاقی و اجتماعی ، قطعا تضمین خواهد شد.


معاون پرورشی و تربیت بدنی به عنوان دیگر سخنران مراسم، یکی از مهمترین ترازهای استان خراسان رضوی را کسب مقامات قرآن، عترت و نماز دانست وگفت: امروز ما میزبان دانش آموزانی هستیم که می توانستند راه دیگری را انتخاب کنند وبه فعالیت های جمعی و جانبی و سرگرمی های دیگری که لذت بخش تر هست بپردازند ، اما راه سخت تری را انتخاب کردند و آن هم قرآن و تعالیم قرآن و قدم نهادن در راه حفظ ارزش های اسلامی بود.

حجت الاسلام احدی امام جمعه موقت کاشمر نیز در ادامه به ایراد سخنرانی پرداخت و ضمن ابراز خرسندی از شرکت ۱۵۰۰۰دانش آموز در مسابقات قرآنی گفت: قرآن عالی ترین و سالم ترین کتاب آسمانی است ، به نحوی که نه یک واو و یک نقطه آن اضافه و نه کم است.
وی افزود: قرآن چکیده کتاب های آسمانی دیگر از جمله انجیل عیسی ، تورات موسی، صحف ابراهیم و در مجموع تکامل یافته همه ادیان الهی است.
گفتی است ۱۵۰۰۰ دانش آموز از شهرستان کاشمر در مسابقات قرآن ، عترت و نماز شرکت کردند که ۵۰۰ نفر ار آنها رتبه های اول تا سوم را کسب کردند و نهایتا ۶۵ پسر و ۵۲ دختردر مقطع متوسطه اول و دوم به استان راه پیدا کردند که در این مراسم از آنها تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار