مشاور استاندار خراسان جنوبی :خیران نیک اندیش مدرسه ساز در پیشرفت علمی و آبادانی کشور سهیم هستند

بیرجند(پانا) ـ مشاور استاندار خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه خیران فضاهای آموزشی را می سازند تا انسان ها در جهالت نمانند و بستر را برای کسانی فراهم می کنند که استعدادهای فرزندان ایران اسلامی شکوفا شود، گفت: خیران نیک اندیش مدرسه ساز در پیشرفت علمی و آبادانی کشور سهیم هستند.

کد مطلب: ۹۱۰۰۱۴
لینک کوتاه کپی شد
مشاور استاندار خراسان جنوبی :خیران نیک اندیش مدرسه ساز در پیشرفت علمی و آبادانی کشور سهیم هستند

محمد حسینی در بیست و یکمین جشنواره خیران مدرسه ساز خراسان جنوبی در جوار حرم رضوی، اظهار کرد: کسانی که در مسیر خیر مدرسه سازی قرار گرفتند مسیر درونی را طی کردند و مبنا را سعادت دیگران قرار دادند.

مشاور استاندار خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه خیران فضاهای آموزشی را می سازند تا انسان ها در جهالت نمانند و بستر را برای کسانی فراهم می کنند که استعدادهای فرزندان ایران اسلامی شکوفا شود، گفت: خیران نیک اندیش مدرسه ساز در پیشرفت علمی و آبادانی کشور سهیم هستند.

حسینی با اشاره به اینکه در مسیری که خیران مدرسه ساز آغاز می کنند انسان های رشد خواهند کرد که انسان هایی جهانی شوند، ادامه داد: کشوری که فرهنگ آن ساخته نشود برای همیشه کارخانه ها ویران می ماند.

او با بیان اینکه دولت با وجود تمام مشکلات واقف به بال قوی کمک خیران است، عنوان کرد: هر مجموعه کارگزاری که به پهنه حضور خیران نیک اندیش بیشتر توجه کند به روند رشد و توسعه کشور نزدیک تر است.

مشاور استاندار خراسان جنوبی با تقدیر و قدردانی از خیران مدرسه ساز، گفت: استانداری خراسان جنوبی تا حد توان و امکانات در کنار تمام خیرانی که برای تعالی جامعه مستعد اما با کمبود امکانات تلاش می کنند همراه خواهد بود.

حسینی از تمام خیران درخواست کرد تا کمک کنند استعدادهای نهفته فرزندان استان خراسان جنوبی شکوفا شود تا همه از این مهم بهره مند شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار