رئیس دادگستری زرند مطرح کرد:

روابط عمومی ها در بیرون از سازمان نقش وکیل مدافع و در درون سازمان نقش مدعی العموم را دارند

کرمان( پانا) - با حضور معاون فرهنگی دادگستری کل استان کرمان،امام جمعه،فرماندار،رئیس دادگستری ،دادستان و مدیران دستگاه های دولتی و فرهنگی هفتمین گردهمایی کارشناسان و مسئولان روابط عمومی و فرهنگی های حوزه های قضائی سراسر استان کرمان در زرند آغاز به کار کرد.

کد مطلب: ۹۰۹۹۹۹
لینک کوتاه کپی شد
روابط عمومی ها در بیرون از سازمان نقش وکیل مدافع و در درون سازمان نقش مدعی العموم را دارند

حجت الاسلام محمود محمدی،رئیس دادگستری شهرستان زرند در آئین افتتاحیه این گردهمایی که در هتل فرهنگیان زرند برگزار گردید،اظهار داشت: روابط عمومی ها نقش وکیل مدافع در بین مردم و نقش مدعی العموم در داخل سازمان ها را برعهده دارند.

وی با اشاره به اینکه زرند به یک قطب بزرگ صنعتی در کشور تبدیل شده است،گفت:اقدامات بسیار ارزشمندی در حوزه صنعت،معدن،کشاورزی و گردشگری در شهرستان زرند صورت پذیرفته است که با اشتغال زائی که صورت می پذیرد امیدواریم آسیب های اجتماعی ناشی از بیکاری ظهور و بروز می کند کاهش یابد .

این مقام قضائی مردم شهرستان زرند را مردمی ولایی،مومن و متعهد به ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی بر شمرد و گفت:رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) در سفری که سال 84به این شهرستان داشتند مردم این دیار را مردمی پرتلاش ،مومن و شهید پرور و پرشور در محافل فرهنگی و مذهبی معرفی نمودند.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به اینکه روابط عمومی ها قلب تپنده هر دستگاهی می باشند،تصریح کرد:ویژه گی خلاقیت در کارشناسان و مسئولان روابط عمومی است که منجر به ارتقای روز افزون سازمان ها و ادارات می شود.

وی با بیان اینکه روابط عمومی ها چشمان بینا و نقاد سازمان هستند،گفت:روابط عمومی ها نقش وکیل مدافع در بین مردم و نقش مدعی العموم در داخل سازمان ها را برعهده دارند.

وی تاکید کرد:کارشناسان و مسئولان روابط عمومی از بین بهترین کارمندان گلچین می شوند زیرا مسئولیت بسیار خطیری برعهده آنها می باشد و بایستی در وضعیت کنونی که دشمن هجمه های سنگینی علیه جمهوری اسلامی در جهت ناکارآمد جلوه نشان دادن اقدامات نظام بکار بسته است به صورت هوشمندانه مقابله نماید و با اطلاع رسانی دقیق دستاوردهای انقلاب در مقابل این توطئه ها و دسیسه ها ایستادگی نماید.

مسئولان روابط عمومی ها در صف اول مقابله با تهدیدات فرهنگی دشمنان قرار دارند

این مقام قضائی خاطرنشان ساخت:در شرایطی که بحث شبیح خون فرهنگی،ناتوی فرهنگی و جنگ نرم و رخنه و نفوذ فرهنگی مطرح است مدیران و مسئولان روابط عمومی ها در صف اول مقابله با تهدیدات فرهنگی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قرار دارند و نقش برجسته وکلیدی ایفا می کنند .

وی در خطاب به مسئولان فرهنگی و روابط عمومی های دادگستری استان کرمان عنوان کرد:بایستی با خلاقیت،سرعت و دقت درکار ها در جهت کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه تلاش شود .

مسئولان روابط عمومی باید نتایج افکارسنجی های عمومی را به اطلاع مدیران برسانند

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین ابرهیمی ،امام جمعه زرند گفت:روابط عمومی یک جاده دو طرفه است از یک سو بایستی خدمات دستگاه ها برای مردم تبیین گردد و از طرف دیگر نتایج افکار سنجی های مردمی را به اطلاع مدیران دستگاه ها برسانند.

روابط عمومی ها باید از ابزارهای نوین اطلاع رسانی در جهت شفاف سازی استفاده کنند

همچنین حبیب الله خنجری،فرماندار زرند نیز در این مراسم تاکید کرد:روابط عمومی ها باید از ابزارهای نوین اطلاع رسانی در جهت شفاف سازی،اطلاع رسانی دقیق و صحیح و مقابله با شایعات استفاده کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار