مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی خبر داد: اعزام تیم فوتسال دانش آموزان پسر استان به مسابقات آسیایی 2019 تایلند

تبریز ( پانا ) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی از اعزام تیم فوتسال دانش آموزان پسر استان به مسابقات آسیایی 2019 که شهریور ماه در تایلند برگزار می شود، خبر داد.

کد مطلب: ۹۰۹۹۹۸
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی خبر داد: اعزام تیم فوتسال دانش آموزان پسر استان به مسابقات آسیایی 2019 تایلند

رئیس فدراسیون هیات های ورزش های دانش آموزی کشور گفت: « مسابقات فوتسال دانش آموزی برای اولین بار در آسیا و به میزبانی کشور تایلند از ۳ تا ۱۱ شهریورماه ۹۸ برگزار می شود».

حسین بابویی افزود: « استعدادیابی، ایجاد انگیزه برای گرایش ورزش، فراهم کردن فضا و امکانات مناسب از عواملی تاثیرگذار برای توسعه رقابت‌های ورزشی در سطح شهری، استانی، کشوری و حتی آسیایی است».

مدیرکل آموزش وپرورش استان آذربایجان شرقی نیز در جلسه هماهنگی اعزام دانش آموزان پسر آذربایجان شرقی در رشته فوتسال به مسابقات آسیایی ۲۰۱۹ کشور تایلند گفت: « رمز موفقیت تیم ها در برنامه ریزی، هماهنگی، همت جمعی و تلاش شبانه روزی است».

پاشایی موفقیت تیم های کشورمان را در مدیریت خوب عنوان کرد و افزود: « مدیر موفق مدیری است که از کمترین امکانات بیشترین بهره وری را داشته کند».

وی در بخش دیگر سخنان خود در خصوص تیم فوتسال اعزامی به مسابقات آسیایی گفت: « 15 ورزشکار استان که 3 نفر دروازه بان و 12 بازیکن می باشد به تایلند اعزام می شوند.

پاشایی با اشاره به بکارگیری تمام امکانات درون و برون سازمانی در اعزام تیم فوتسال استان، تصریح کرد: « حلقه گمشده در ورزش ما حمایت و تشویق ورزشکاران است چون انگیزه بخش بوده و در رسیدن به هدف کمک شایانی می کند».

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار