استاندار قزوین گفت؛

مدیران خود را پاسخگوی رسانه ها بدانند

قزوین (پانا) - استاندار قزوین گفت: مدیران خود را پاسخگوی رسانه ها بدانند.

کد مطلب: ۹۰۹۹۳۷
لینک کوتاه کپی شد
مدیران خود را پاسخگوی رسانه ها بدانند

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری قزوین،عبدالمحمد زاهدی در شورای اداری استان قزوین که در استانداری برگزار شد، افزود: متاسفانه طولانی بودن فرایند صدور مجوزها و امور مربوط به کسب و کار مهمترین مشکلی است که در کشور و استان وجود دارد و امیدواریم تصمیمات اتخاذ شده در این زمینه هرچه سریعتر پیگیری و اجرایی شوند.
زاهدی اضافه کرد: باید در شرایط فعلی که هیچ راهی جز افزایش تولید نداریم از همه امکانات داخلی برای افزایش تولید استفاده کرده و جلوی تاثیرگذاری تحریم ها را گرفت.
استاندار قزوین با اشاره به گلایه مندی صدا و سیما و رسانه های استان از تعدادی از مدیران استان، افزود: رسانه ها و صدا و سیمای استان انصافا در خدمت همه دستگاه ها برای ارایه عملکرد آنها هستند و مدیران باید خود را به رسانه ها که نمایندگان افکار عمومی هستند پاسخگو بدانند.
وی با اشاره به سیل و بارندگی های اخیر گفت:در این حادثه هماهنگی و هم افزایی خوبی بین دستگاه های اجرایی، نیروهای مسلح و رسانه ها وجود داشت و در مدیریت آن به خوبی عمل شد.
استاندار ادامه داد:هم اکنون توده هوای سرد بر استان حاکم شده و سرمازدگی محصولات باغی، استان را تهدید می کند و باید با آمادگی برای مقابله با آن اقدام کرد.
زاهدی در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک هفته سربازان گمنام امام زمان (عج)، افزود: وزارت اطلاعات با همه محدودیت های شرعی، تجهیزاتی و امکاناتی مقابل سرویس های بزرگ دنیا ایستادگی کرده و به آنها ضربه زده و منافع کشور را حفظ کرده است.
وی اضافه کرد: این دستاورد بسیار ارزشمند است و باید شکرگذار این نعمت باشیم که با همه محدودیت ها در این دنیای بی رحم و بی ضابطه نیروهای اطلاعاتی کشور با سرویس های اطلاعاتی جهان مقابله و مبارزه کرده و امنیت را برای کشور به ارمغان می آورند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار