بیانیه نمایندگان مجلس در تقدیر از برگزارکنندگان مسابقات بین‌المللی قرآن

تهران (پانا) - نمایندگان مجلس با صدور بیانیه‌ای از برگزارکننده سی و ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن که با شعار «یک کتاب، یک امت» برگزار شد، تقدیر کردند.

کد مطلب: ۹۰۹۹۰۰
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه نمایندگان مجلس در تقدیر از برگزارکنندگان مسابقات بین‌المللی قرآن

به گزارش خانه ملت، احمد امیرآبادی فراهانی در نشست علنی روز گذشته (سه شنبه، 3 اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی بیانیه نمایندگان مجلس در تقدیر از برگزارکنندگان مسابقات بین‌المللی قرآن که به امضای 162 نفر از آن‌ها رسیده است، بدین شرح قرائت کرد:

«به حول و قوه الهی سی و ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران در فروردین 1398 با شرکت صدها تن از قاریان و حافظان ایران و جهان با شعار شایسته "یک کتاب، یک امت" برگزار شد.

به رغم توطئه‌های امروز دنیای استکبار علیه کشورمان بحمدالله این دوره تبدیل به همایشی عظیم از نمایندگان قرآنی کشورهای مختلف جهان شد که با هم‌اندیشی و درک مسائل کشورمان از نزدیک، ابلاغ‌گر سیمای راستین ملت آزاده ایران و نظام جمهوری اسلامی در ممالک خودشان باشند.

رجاء واثق دارند کوشش‌ها و تلاش‌های خالصانه همه خدمتگزاران و اصحاب قرآن در مسیر اعتلای کلام‌الله مجید مقبول درگاه خداوند متعال قرار گرفته و دل‌های همه ما را بیش از پیش به نور قرآن منور گرداند.»

این مسابقات در 5 بخش، بزرگسالان، دانش‌آموزان، بانوان، نابینایان و طلاب برگزار شد که بخش دانش‌آموزی آن از سوی معاونت پرورشی و فرهنگی، اداره کل قرآن عترت و نماز برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار