تبریک مشاور فرماندهی‌کل قوا به سرلشکر جعفری و سرلشکر سلامی

سردار حسین دهقان مشاور فرماندهی‌معظم کل قوا در حوزه دفاعی و پشتیبانی از نیروهای مسلح در پیام‌های جداگانه انتصابت اخیر را به سرلشکر جعفری و سرشکر سلامی تبریک گفت.

کد مطلب: ۹۰۹۸۵۰
لینک کوتاه کپی شد
تبریک مشاور فرماندهی‌کل قوا به سرلشکر جعفری و سرلشکر سلامی

در پیام تبریک سردار دهقان به سرلشکر جعفری آمده است:

همرزم گرامی سردار سرلشگر پاسدار محمدعلی جعفری
مسئول محترم قرارگاه فرهنگی و اجتماعی حضرت بقیه الله الاعظم (عج)
اشکر کم الله ، اشکر کم للناس (امام سجاد ع)
سلام علیکم
زحمات و مجاهدت های شما برادر عزیز و بزرگوار در دوران تصدی فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موجب اعتلای نقش این نهاد ارزشمند و حضور قدرتمند آن در عرصه جهانی و منطقه ای و رضایت فرماندهی معظم کل قوا گردید و امنیت و ثبات را برای کشور و مردم بزرگوارمان به ارمغان آورد.
اینجانب ضمن تشکر و سپاس از آن برادر بزرگوار ، اطمینان دارم در مسئولیت جدید نیز خواهید توانست تا با تبعیت از خطوط ترسیم شده فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) در بیانیه گام دوم، در عرصه های فرهنگی و اجتماعی و با بهره گیری از جوانان انقلابی بیش از پیش موفق خواهید شد.
توفیق روزافزونتان را از درگاه ایزد منان خواستارم.

همچنین متن پیام تبریک سردار دهقان به سرلشکر سلامی نیز بدین شرح است :

همرزم گرامی سردار سرلشگر پاسدار حسین سلامی
فرمانده محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
سلام علیکم
تقارن ارتقاء درجه و انتصاب حضرتعالی به فرماندهی کل نیروهای ارزشمند و ولایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سوی فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) ، با سالروز میلاد فرخنده بقیه الله الاعظم امام زمان (عج) و تاسیس آن نهاد معظم را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.
امید آنکه در سایه عنایت ویژه حضرت حق جل و اعلا و توجهات امام عصر(عج) و رهنمودها و تدابیر حکیمانه مقام معظم‌رهبری و فرماندهی کل قوا و با توجه به لیاقت و تعهد و تجارب ارزشمند در حوزه های مختلف مدیریتی ،بتوانید در جهت ارتقاء توانمندیهای همه جانبه سبزقامتان و سربازان و زمینه سازان ظهور منجی عالم بشریت ،بیش از پیش موفق و موید باشید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار