معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش هرمزگان:

رقابت 330 نفر دانش آموز برتر منطقه ای در مرحله استانی

جشنواره نوجوان خوارزمی با رویکرد کارآفرینی برگزار می شود

هرمزگان(پانا)-معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت : مرحله استانی پنجمین جشنواره نوجوان خوارزمی با رویکرد کار آفرینی در دوره اول متوسطه دوازدهم و سیزدهم اردیبهشت در مرکز استان برگزار می گردد.

کد مطلب: ۹۰۹۷۸۷
لینک کوتاه کپی شد
رقابت 330 نفر دانش آموز برتر منطقه ای در مرحله استانی

به گزارش خبرگزاری پانا هرمزگان و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان محمد قویدل افزود: آخرین تمهیدات لازم برای میزبانی از مناطق ۲۲ گانه استان توسط کمیته اجرایی جشنواره توسط ادارات آموزش و پرورش ناحیه یک و ناحیه دو بندرعباس انجام شده است و این جشنواره متفاوت از سال گذشته برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به جزییات مرحله استانی جشنواره اظهار کرد: مرحله استانی با حضور 330 نفر دانش آموز برتر منطقه ای با 35 داور و 44 سرپرست برگزار خواهند شد که از این تعداد 89 پسر و241 دختر در رشته های پژوهش ، علوم ازمایشگاهی، بازارچه کار و فناوری، دست سازه (سخت افزار و نرم افزار)، زبان و ادبیات فارسی(احساس واژه ها) و زبان انگلیسی ( ایفای نقش) هستند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش هرمزگان همچنین گفت: جشنواره نوجوان خوارزمی ویژه دانش‌آموزان دوره اول متوسطه با رویکرد دانش و فناوری و نقش آن در زندگی و افزایش میل یادگیری و راه و روش یادگیری است.

به گفته قویدل ارتقای دانش، مهارت و نگرش دانش‌آموزان در زمینه پژوهش و شیوه کشف و حل خلاقانه مسائل، فرصت‌آفرینی برای رشد و شکوفایی استعدادها و خلاقیت‌های دانش‌اموزان و کمک به فرآیند هدایت تحصیلی آنها و ایجاد زمینه مناسب برای اجرای مطلوب برنامه‌های درسی از اهداف برگزاری این جشنواره است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار