برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره نوجوان خوارزمی در شهرقدس

شهرقدس (پانا) - مراسم اختتامیه جشنواره نوجوان خوارزمی به همت کارشناسی دوره اول متوسطه آموزش و پرورش شهرقدس و با حضور مسئولین آموزش و پرورش در سالن باقرالعلوم (ع)برگزار شد.

کد مطلب: ۹۰۹۷۳۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره نوجوان خوارزمی در شهرقدس

در این مراسم از برگزیدگان جشنواره خوارزمی در محورهای پژوهش،ادبیات،دست سازه،زبان انگلیسی،برگزیدگان همیار معلم،دبیران راهنما و دبیران منطقه تجلیل شد.

صادق محمدی رئیس آموزش و پرورش شهرقدس گفت: طبق گزارشات اعلام شده 35 مدرسه از چهل مدرسه متوسطه در این جشنواره به صورت فعال حضور داشتند و امیدواریم که این جشنواره و آموزش صحیح برای افزایش دانایی و علم دانش آموزان در عرصه های مختلف پله ترقی باشد.

او بیان کرد: هرچه ما معلمان مسلح تر و باتجربه تر باشیم، به نفع دانش آموزان است زیرا میتوانند با کمک معلمان حضور پررنگ تری داشته باشند و در حال حاضر بعضی نهادها به کشف و پرورش استعدادها میپردازند و وجود این نهادها در کشور میتواند باعث درخشش نوجوانان در عرصه های مختلف شود.

حبیبی کارشناس مسئول آموزش متوسطه دوره اول راجع به جشنواره خوارزمی اظهار کرد:در جلسه ای که با مدیران داشتیم،بینش ما این بود که تنها برنامه کیفی در متوسطه دوره اول است که باعث می شود فضا خشک کلاس‌ها شکسته شود.جشنواره خوارزمی در شش محور زبان،علوم آزمایشگاهی،ادبیات،بازارچه و دست سازه ها برگزار شد.

/خبرنگار:نسترن خدابنده لو/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار