هم اندیشی معاونان پرورشی مناطق شهر تهران در خصوص برنامه های عملیاتی سال 98

تهران (پانا) - معاونان پرورشی و تربیت بدنی مناطق در گردهمایی آغازین سال 98 در خانه ی معلم منطقه 6،به بحث و بررسی و هم اندیشی در خصوص برنامه های عملیاتی حوزه امورتربیتی پرداختند.

کد مطلب: ۹۰۹۶۸۶
لینک کوتاه کپی شد
هم اندیشی معاونان پرورشی مناطق شهر تهران در خصوص برنامه های عملیاتی سال 98

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، معاونان پرورشی و تربیت بدنی مناطق در گردهمایی آغازین سال 98 در خانه ی معلم منطقه 6،به بحث و بررسی و هم اندیشی در خصوص برنامه های عملیاتی حوزه امورتربیتی پرداختند.

معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران در این گردهمایی گفت: سال 98 سال ویژه ای برای آموزش و پرورش و تمامی ارکان فرهنگی می باشد چرا که ضرورت ایجاد برنامه های جدید در کنار کاهش و حذف برنامه های زائد و الزام تفویض امور به مناطق و مدارس بازنگری در فعالیت ها را ضروری نموده است.

عبدالرسول کریمی افزود: در تمامی فعالیت های میدانی، محوری، مناسبتی و دائمی باید ضرورت های صرفه جوئی مالی و زمانی و هم چنین تغییر روش از سنتی به پویا در دستور کار قرار گیرد. اختصاص عنوان سال رونق تولیدو توجه به نقش آموزش و پرورش در این بین یکی دیگر از رسالت های ما می باشد که حتماً معاونت پرورشی و فرهنگی شهر تهران در تنظیم دستورالعمل های جدید به آن خواهد پرداخت.

معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران با اظهار امیدواری برای تنظیم تمامی دستورالعمل های سال تحصیلی آینده تا تابستان 98 اضافه کرد: تمام تلاش امورتربیتی تهران این خواهد بود که دستورالعمل ها، شیوه نامه ها و بخشنامه های پایدار تا مردادماه سال جاری تنظیم و پیش از تدوین برنامه های مدارس برای برنامه ریزی کلان و جزئی به دست مخاطبان رسانیده شود.

به استناد این گزارش مدیرکل فرهنگی، هنری اردوها و فضاهای پرورشی وزارت متبوع، رئیس سازمان بسیج دانش آموزی و فرهنگیان تهران بزرگ ، مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان تهران بزرگ و مدیرآموزش وپرورش منطقه 6از سخنرانان این گردهمایی بودند که به تشریح برنامه های پیش رو پرداخته و از نظرات و هم اندیشی معاونان پرورشی و تربیت بدنی مناطق در آسیب شناسی و ارائه راهکارهای جدید بهره برداری نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار