معاون خدمات شهری شهردار ارومیه:

تردد روان و عادی در سطح شهر برقرار است

ارومیه (پانا)- معاون خدمات شهری شهردار ارومیه گفت: عملیات برف روبی معابر با بسیج تمام تجهیزات و نیروهای مدیریت شهری در حال اجرا است.

کد مطلب: ۹۰۹۶۶۵
لینک کوتاه کپی شد
تردد روان و عادی در سطح شهر برقرار است

امیر سحابی در خصوص بارش برف و خدمات انجام گرفته اظهار کرد: با آغاز بارش های برف بهاری از صبح گذشته نیروهای مدیریت شهری در آماده باش کامل بوده و با برف روبی معابر هم اکنون شاهد تسهیل در رفت و آمدهای شهری هستیم.

وی با اشاره به تسهیل در ترددهای شهری و کاهش ترافیک در هسته مرکزی از شهروندان در خواست کرد که از تردد با خودرهای تک سرنشین در معابر اجتناب ورزند.

معاون خدمات شهری شهردار ارومیه تصریح کرد: تمهیدات لازم برای اقدامات موثر برف روبی و رفع نقاط آبگیر و لایروبی کانال‌ها در این روزهای برفی در حال انجام است و مدیریت شهری با برنامه ریزی از ماه های گذشته برای بارش احتمالی باران و برف در آماده باش کامل است.

وی با بیان اینکه جهت جلوگیری از بروز آب گرفتگی های معابر در چندین نوبت همه کانال ها، رودخانه ها و مسیل های شهر لایروبی شده است خاطر نشان کرد: شهروندان ارومیه ای می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه آبگرفتگی با شماره‌های 137 در ارتباط باشند تا موارد در اسرع وقت پیگیری شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار