معاون بهره‌برداری و توسعه شرکت آب و فاضلاب خوی:

اتفاقات آب در خوی 30 درصد کاهش یافت

ارومیه (پانا)- معاون بهره‌برداری و توسعه شرکت آب و فاضلاب خوی از کاهش 30 درصدی اتفاقات آب در سال 97 نسبت به مدت مشابه سال 96 خبر داد.

کد مطلب: ۹۰۹۶۲۶
لینک کوتاه کپی شد
اتفاقات آب در خوی 30 درصد کاهش یافت

ابراهیم اصغرنژاد اظهار کرد: کاهش تعداد اتفاقات امسال در حالی محقق شده است که تعداد مشترکان، طول شبکه و تعداد شیرآلات افزایش یافته است.واز مهمترین علل کاهش اتفاقات می توان به نوسازی بسیاری از انشعابات در مسیرهای بافت قدیم شهر و انجام عملیات حفاری پیمانکاران فاضلاب در مسیرهایی که اصلاح شبکه و نوسازی انشعاب در آن صورت گرفته از جمله علل کاهش اتفاقات است.

معاون بهره‌برداری و توسعه شرکت آب و فاضلاب خوی تصریح کرد: فرسودگی شبکه‌ها و اجرای نامناسب کار، کیفیت پایین جنس لوله و اتصالات، فشار بالای شبکه‌ها، عدم بهره‌برداری صحیح از شبکه توزیع و حفاری‌های صورت گرفته سایر ارگان‌ها بدون اخذ استعلامات از چهار عامل اصلی بروز اتفاقات در شهر خوی بر اساس تحلیل اتفاقات رخ داده، است.

اصغرنژاد به آمار مقایسه‌ای اتفاقات آب در سال 97 نسبت به مدت مشابه سال 96 اشاره کرد و افزود: تعداد اتفاقات انشعاب در سال 96، 1819 مورد بوده که در سال 97 به 1252 مورد رسیده که کاهش 30 درصدی را نشان می‌دهد.

وی بیان کرد: همچنین در سال 96 تعداد 546 اتفاق در شبکه آب این شرکت ثبت شده که این آمار با بیش از 25 درصد کاهش در مدت مشابه سال 97 به 408مورد رسیده همچنین در سال 97 رسیده است.

معاون بهره‌برداری و توسعه شرکت آب و فاضلاب خوی با اشاره به اینکه طبق نقشه راه ترسیم شده برای کاهش حوادث آب در شرکت آب و فاضلاب خوی، روند کاهشی وقوع حوادث آب در شهرهای خوی حاکم شده است بیشترین حوادث و اتفاقات آب را مربوط به فصول گرم سال دانست و تصریح کرد: طی تابستان سال‌جاری، بیشترین حوادث آب در شهرهای شرکت مربوط به مردادماه بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار