فرهنگ بستری برای تسریع تحقق شعار سال قرار بگیرد

ارومیه(پانا)-فرماندار ماکو با اشاره به اهمیت شورای فرهنگ عمومی در رفع ضعف های عمومی جامعه و ارائه راهکارهای عملیاتی گفت: فرهنگ بستر مناسبی برای سرعت بخشی به تحقق شعار سال قرار گیرد و از ظرفیت همه فعالیت های فرهنگی در این زمینه استفاده شود.

کد مطلب: ۹۰۹۶۱۹
لینک کوتاه کپی شد
فرهنگ بستری برای تسریع تحقق شعار سال قرار بگیرد

حسین عباسی در اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان ماکو اظهارداشت: شورای فرهنگ عمومی می تواند در تحقق شعار امسال که یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری می باشد نقش تاثیرگذاری را ایفا کند و شرایط را برای ایجاد اشتغال و رونق تولید فراهم نماید.


وی ادامه داد: ضرورت دارد حمایت از کالای ایرانی و رونق تولید به عنوان یک ارزش و فرهنگ در جامعه نهادینه شود.


عباسی افزود: حل مشکل بیکاری و ایجاد اشتغال و کارآفرینی بدون توجه به رونق تولید و رفع موانع تولید محقق نمی شود و فرهنگ سازی نسبت به این مساله باید محور مهم فعالیت های فرهنگی در سال جاری قرار گیرد.


امام جمعه ماکو نیز دراین جلسه با تشریح ابعاد مختلف شعار سال گفت: توسعه و رونق اقتصادی بدون رونق تولید و حمایت از تولید کنندگان محقق نمی شود و رونق تولید نیز به هم افزایی همه بخش های دولتی و خصوصی و استفاده از توان و ظرفیت های منطقه ای در مسیر حمایت از کالای ایرانی نیازمند است.


حجت الاسلام سید محمد هاشمی نقش شورای فرهنگ عمومی در هم افزایی و اجماع فرهنگی در جامعه برای تحقق حمایت از کالای ایرانی و رونق تولید را بسیار مهم دانست و اضافه کرد: باید این موضوع، محور اصلی فعالیت های این شورا در سال جدید قرار بگیرد تا بتوانیم به هدف نهایی که رونق تولید در کشور است دست یابیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار