اعزام نخستین کاروان کمک‌های فرهنگیان و دانش‌آموزان فارس به مناطق سیل زده خوزستان

شیراز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش فارس در خصوص کمک رسانی فرهنگیان و دانش‌آموزان فارس به مناطق سیل‌زده ، گفت: امروز ۱۱ کامیون از کمک‌های این عزیزان راهی استان خوزستان شد.

کد مطلب: ۹۰۹۶۱۰
لینک کوتاه کپی شد
اعزام نخستین کاروان کمک‌های فرهنگیان و دانش‌آموزان فارس به مناطق سیل زده خوزستان

علی عسکر نجفی در حاشیه اعزام کاروان کمک‌های فرهنگیان و دانش‌آموزان فارس به مناطق سیل‌زده خوزستان گفت: وزیر آموزش و پرورش برای اینکه فرهنگیان و دانش‌آموزان بتوانند از کمک‌هایی که استان‌های معین ارسال می‌کنند به خوبی بهره ببرند معاونان خود را موطف کردند که به این کمک ها رسیدگی کنند .

او با اشاره به اهمیت بحث نظارت بر کمک ها گفت : در این خصوص ستاد ساماندهی کمک معین در استان خوزستان تشکیل و نیازمندی‌ها سنجیده شده و کمک‌های ارسالی به این ستادها در استان تحویل می‌شود و قطعا امیدواریم که کمک‌ها به دست کسانی که نیازمندند برسد .

او درخصوص اقلام ارسالی این کاروان گفت: این کمک‌ها شامل مقادیر زیادی کمپوت و کنسرو، پدهای بهداشتی، البسه، برنج و روغن و همچنین نوشت‌افزار و لوازم‌التحریر بود.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس افزود: علاوه بر کمک‌های نقدی و غیرنقدی فرهنگیان و دانش‌آموزان ، طرحی را داریم که طی آن فراخوان دادیم تعداد ۱۰۰ نفر از دبیران اعلام آمادگی کردند که از اواخر اردیبهشت و تیرماه که در واقع منتهی به کنکور سراسری است دانش‌آموزان را تحت پوشش آموزشی قرار دهند و کلاس‌های جبرانی برای دانش‌آموزان برگزار کنند .

در اولین مرحله از ارسال کاروان کمک‌های فرهنگیان و دانش‌آموزان فارس به مناطق سیل‌زده خوزستان ۱۱ کامیون به این مناطق اعزام شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار