همزمان با سراسر کشور؛

مراسم افتتاحیه هفته سلامت در دبستان دخترانه کاشانی ابهر زنجان برگزار شد

زنجان (پانا) - با حضور معاون فرماندار ابهر و روسای ادارات شهرستان،مراسم افتتاحیه هفته سلامت در کلیه مدارس و به صورت متمرکز در دبستان کاشانی ابهر برگزار شد.

کد مطلب: ۹۰۹۵۹۵
لینک کوتاه کپی شد
مراسم افتتاحیه هفته سلامت در دبستان دخترانه کاشانی ابهر زنجان برگزار شد

مراسم افتتاحیه هفته سلامت با حضور علی محمدیان معاون فرماندار ابهر، عباس عزیزخانی مدیر آموزش و پرورش، کورش شعبانی رئیس شبکه بهداشت و درمان و روسای ادارات، معلمان و اعضای انجمن اولیا و مربیان در محل دبستان دخترانه کاشانی ابهر برگزار شد.

در این مراسم ابتدا مدیر آموزش و پرورش ابهر ضمن عرض خیر مقدم و تبریک میلاد امام زمان (ع)، با اشاره به افزایش بیماری‌هایی روانی و جسمی در جامعه به ویژه بیماری‌های قلبی و عروقی بر نقش مراقبت‌های اولیه بهداشتی در سلامتی دانش آموزان و پیشگیری از بیماریهای فراگیر تاکید کرد.

در ادامه محمدیان معاون فرماندار ابهر نیز ضمن تبریک میلاد حضرت مهدی(عج)و با تاکید بر این که دولت با تمامی مشکلاتی که با آنها درگیر است اجرای طرح تحول نظام سلامت را با قوت ادامه می دهد، تصریح کرد، خود مراقبتی اولین گام در پیشگیری از بیماریها است.

وی بر نقش دانش آموزان به عنوان سفیران سلامت خانواده ها در رعایت اصول و آداب مصرف مواد غذائی و شیوه ی زندگی سالم تاکید نمود .

شایان ذکر است اجرای مقاله، شاهنامه خوانی، اجرای سرود و صرف صبحانه سالم از دیگر برنامه‌های این آیین بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار