افتتاح ساختمان سازمان مدیریت حمل و نقل ریلی شهرداری اسلامشهر

اسلامشهر(پانا) - ساختمان مدیریت حمل و نقل ریلی و درمانگاه طب سلامت رانندگان سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اسلامشهر با حضور فرماندار،شهردار و مسئولین شهرستان افتتاح شد.

کد مطلب: ۹۰۹۵۴۸
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح ساختمان سازمان مدیریت حمل و نقل ریلی شهرداری اسلامشهر

در این مراسم محسن حمیدی معاون خدمات شهری و امور مناطق شهرداری اسلامشهر در سخنانی بیان کرد: طب سلامت کار در سازمان حمل و نقل ریلی اسلامشهر برای نخستین بار در سطح کشور و در سازمان‌های اتوبوسرانی راه‌اندازی شده است.

او با اشاره به اینکه در گذشته طب سلامت تنها مختص رانندگان عمومی جاده‌ها بود، تأکید کرد: این طرح با هدف ارتقاء سلامت روحی و جسمی رانندگان و شناسایی بیماری‌های نهفته آنان و ایجاد آرامش روحی و روانی و تأمین امنیت جان مسافران و رانندگان و نیز کاهش هزینه برای جامعه و شهروندان به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون خدمات شهری و امور مناطق شهرداری اسلامشهر افزود: این درمانگاه تخصصی مجهز به آزمایشگاه تخصصی تشخیص اعتیاد سنتی و صنعتی، غربالگری، شنوایی‌سنجی، بینایی‌سنجی، آزمایشگاه تست خون و نوار قلب می‌باشد.

سپس مسعود مرسلپور فرماندار اسلامشهر نیز در سخنانی خاطر نشان کرد: پس از کلنگ‌زنی مترو اسلامشهر که در امتداد عملیات خط سه مترو تهران و در یک کار تیمی و وحدت‌آفرین و با حضور و همراهی مسئولین و نمایندگان مجلس انجام شد و سرعت و کیفیت پیشرفت اجرایی عملیات قابل تحسین است.

او با اشاره به افتتاح ساختمان طب سلامت رانندگان افزود: در راستای ابلاغ سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور مرکز طب کار برای نخستین بار در کشور، در شهرستان اسلامشهر راه‌اندازی شد تا رانندگان مورد رصد و پایش سلامت قرار گیرند.

مرسل‌پور تصریح کرد: یکی از اقدامات مثبت شهرداری در جهت مشارکت بخش خصوصی، واگذاری طب سلامت کار به بخش خصوصی تحت نظارت شهرداری در اجرای این طرح بوده که امیدواریم در شرایط کنونی که مردم نگران سلامت کامل سرویس‌های حمل و نقل هستند با اجرای این پروژه نگرانی آنان برطرف شود.

ساختمان سازمان مدیریت حمل و نقل ریلی و درمانگاه طب سلامت رانندگان سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری با حضور مسئولین و فرزندان شهید رجبی یکی از شهدای والا مقام مدافع حرم اسلامشهر افتتاح شد.

/خبرنگار: ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار