معاون فنی، عمرانی فرمانداراسلامشهر: ما با نابودی محیط زیست زندگی خود را به بلا تبدیل کردیم

اسلامشهر(پانا) - مراسم گرامیداشت روز آسمان آبی، زمین پاک با حضور معاون فنی ، عمرانی فرماندار، اعضای شورای شهر، مسئولین سازمان محیط زیست و شهرداری درآموزشگاه شهید دستغیب اسلامشهر برگزار شد.

کد مطلب: ۹۰۹۵۰۶
لینک کوتاه کپی شد
معاون فنی، عمرانی فرمانداراسلامشهر: ما با نابودی محیط زیست زندگی خود را به بلا تبدیل کردیم

در این مراسم، روسای شورای شهر، اداره پسماند و معاون خدمات شهری شهرداری اسلامشهر در سخنانی بر نظارت دانش آموزان به عنوان همیاران محیط زیست در میان خانواده‌های خود مبنی بر استفاده از کیسه های پارچه ای و نریختن زباله در نهرهاتاکید کردند.

در ادامه سرمدی معاون فنی، عمرانی فرماندار اسلامشهر نیز در سخنانی بیان کرد: محیط زیست ما برای زندگی مناسب نیست و ما با آلوده کردن آب و زمین خوب با محیط زیست مدارا نکردیم و عملا روز زمین پاک از تقویم ما پاک شده است .

او تاکید کرد : ما با تخریب محیط زیست زندگی خود را به بلا تبدیل کردیم و سیل اخیر هم نتیجه تخریب محیط زیست بود.

سرمدی تصریح کرد: ما با تخلیه نامناسب نخاله در رودخانه‌ها بر مشکلات میلیاردی خود می افزاییم و یک روز به نام زمین پاک برگزار می کنیم.

معاون فنی، عمرانی فرمانداراسلامشهرخاطر نشان کرد: زمین راآلوده کرده وبا زباله‌هایی که به دریاها میروند و خوراک ماهی‌ها میشوند دوباره در چرخه مواد غذایی به فرزندان نسل آینده خود تحویل میدهیم .

در این مراسم دوعدد ویلچر که با جمع آوری سر بطریها توسط دانش آموزان آموزشگاه شهید دستغیب خریداری شده بود به ناتوانان جسمی هدیه شد و نمایشگاهی از دستاوردهای پیش دبستانی‌های اسلامشهر نیز در زمینه اهمیت محیط زیست و مواد بازیافتی در معرض دید عموم قرار گرفت.

/خبرنگار: فاطمه قدم زاده/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار