فرمانده یگان‌های ویژه ناجا

یگان ویژه امنیت مناطق سیل‌زده را تامین می‌کند

تهران (پانا) - فرمانده یگان‌های ویژه ناجا گفت یگان ویژه با تمام توان و با استفاده از بسیج کلیه نیروها و امکانات، امنیت مناطق سیل‌زده را تامین می‌کند.

کد مطلب: ۹۰۹۴۶۹
لینک کوتاه کپی شد
یگان ویژه امنیت مناطق سیل‌زده را تامین می‌کند

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار حسن کرمی در جمع فرماندهان و مسئولان یگان ویژه استان خوزستان درباره اقدامات یگان ویژه در مناطق سیل‌زده گفت: با توجه به آمادگی شبانه‌روزی واحدهای یگان‌های ویژه در سراسر کشور، یگان ویژه استان خوزستان نیز از همان ساعات اولیه وقوع سیل با تمام توان و امکانات به یاری مردم سیل‌زده شتافت.

وی با بیان اینکه کارکنان یگان ویژه با همکاری نیروهای کمکی، در محل‌های پرخطر و در معرض سیل مستقر شدند و در حال خدمت‌رسانی به هموطنان هستند، تصریح کرد: ‌در راستای تامین نظم و امنیت، پلیس در روستاهای تخلیه شده و اردوگاه‌های اضطراری محل اسکان سیل‌زدگان با به‌کارگیری تمام توان، مشغول خدمت‌رسانی است.

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا تصریح کرد: علاوه بر امدادرسانی و مردم یاری برای حفظ امنیت و آرامش مردم از هیچ کوششی دریغ نشده و امنیت در تمام مناطق سیل‌زده برقرار است و تاکنون هیچ‌گونه مشکلی وجود نداشته است.

وی تأکید کرد: یگان ویژه با تمام توان و با استفاده از بسیج کلیه نیروها و امکانات، امنیت مناطق سیل‌زده را تامین می‌کند و همچنین کمک‌رسانی به مردم و شرکت در کارهای جهادی جزو لاینفک مأموریت‌های این یگان است.

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا خاطرنشان کرد: یگان‌های ویژه حامی و پشتیبان مردم هستند و دوشادوش سایر نهاد‌های خدمت‌رسان در حال خدمت به سیل‌زدگان بوده و با افتخار برای تامین نظم و امنیت عموم شهروندان به ویژه در مناطق سیل‌زده تلاش مجاهدانه می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار