کتاب مجموعه مقالات همایش علمی تربیت اسلامی و سبک زندگی رونمایی شد

بوشهر(پانا)_رئیس اداره امور تربیتی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت : با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر ، مدیر کل آموزش و پرورش استان کارشناسان امور تربیتی ، مربیان و معاونین پرورشی از کتاب مجموعه مقالات همایش علمی تربیت اسلامی و سبک زندگی رونمایی شد .

کد مطلب: ۹۰۹۴۶۴
لینک کوتاه کپی شد
کتاب مجموعه مقالات همایش علمی تربیت اسلامی و سبک زندگی رونمایی شد

محمود حق دوست در گفتگو با خبرنگار پانا بوشهر بیان داشت : دستیابی به آرمان های بلند و پاک نظام تعلیم و تربیت در جمهوری اسلامی ایران در ابعاد گوناگون نیازمند علم و آگاهی ، برنامه ریزی دقیق ، تلاش مجدانه و ایجاد همت عالی در تربیت نیروی انسانی کار آمد است . از این رو یکی از مهمترین مسائل پیش روی نظام تعلیم و تربیت در راستای دستیابی به آرمانهای مقدس جمهوری اسلامی ایران در پرتو نقشه جامع علمی کشور که حاصل برنامه ریزی ، فعالیت و تلاش کار گروهای متعدد علمی و دقیق است . بنابرین مهمترین سرمایه ها و معادن ذخایر یک جامعه نیروی انسانی است که همانند طلا و نقره گرانبها و ارزشمند می باشد . براین اساس اداره امور تربیتی معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر با تشکیل جلسات و برگزاری نشست های تخصصی اقدام به انتشار فراخوان مقاله علمی با موضوع تربیت اسلامی و سبک زندگی انسانی نمود .

دکتر حق دوست افزود : مقالات فراوانی بیش از 250 مقاله به دبیر خانه این همایش علمی ارسال گردید که در مجموعه حاضر چند مقاله برتر تربیتی استانی و کشوری می باشد .

حق دوست تصریح نمود : این کتاب با همت سیروس فتحی معاون پرورشی و فرهنگی ، محمود حق دوست و حامد جمالی کارشناس امور تربیتی گرد آوری و با همکاری معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر به چاپ رسیده است .

خبرنگار : نرجس چمن کار

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار