کاروان ۳۰۰ نفری دانش آموزان برگزیده خراسان رضوی به مرحله کشوری مسابقات فرهنگی،هنری اعزام می شوند

مشهد(پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی از اعزام کاروان ۳۰۰ نفری دانش آموزان برگزیده استان به مرحله کشوری مسابقات فرهنگی،هنری خبر داد.

کد مطلب: ۹۰۹۴۰۸
لینک کوتاه کپی شد
کاروان ۳۰۰ نفری دانش آموزان برگزیده   خراسان رضوی به مرحله کشوری مسابقات فرهنگی،هنری اعزام می شوند

قاسمعلی خدابنده در آیین اختتامیه سی و هفتمین جشنواره فرهنگی،هنری دانش آموزان استان خراسان رضوی عنوان کرد: بر اساس سند تحول بنیادین، رسالت آموزش و پرورش در ۴ حوزه تربیتی و دو ساحت آموزشی خلاصه می شود و بسیاری از فعالیت هایی که در حوزه معاونت پرورشی شکل می گیرد نیز در راستای تحقق اهداف این ساحت ها است.

وی ادامه داد: در سال جاری در مسابقات فرهنگی،هنری حدود ۳۰۰ هزار نفر در قالب ۱ میلیون نفر-رشته در سطح آموزشگاه های استان شرکت کرده و ۱۳ هزار اثر به استان ارسال و داروی شد و در نهایت ۳ هزار نفر در بخش گروهی و انفرادی در مرحله استانی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

خدابنده پیدا کردن و کشف استعداد های مختلف و همچنین پرورش این استعداد ها را از جمله جمله مهم ترین اهداف برگزاری این مسابقات دانست و خاطر نشان کرد:شعار آموزش و پرورش استان را در سال تحصیلی جاری "مدرسه زندگی،نشاط و پویایی و عدالت آموزشی" قرار دادیم؛این شعار و اهداف آن میسر نمی شود مگر با اجرای برنامه های متعددی که مسابقات فرهنگی و هنری از جمله این برنامه هاست.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در ادامه گفت: ایجاد پویایی و تحرک و نشاط در مدارس از مهم ترین اهداف ما در آموزش و پرورش است و ما تلاش خواهیم کرد در کنار تامین نشاط جسمانی دانش آموزان با برگزاری برنامه های حوزه قرآن،عترت و نماز دانش آموزان به نشاط معنوی نیز دست یابند.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد: امیدواریم کاروان ۳۰۰ نفره دانش آموزی استان که به مسابقات فرهنگی و هنری کشوری اعزام می شوند بتوانند همچون سال های گذشته بهترین نتایج را کسب نمایند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار