جوانان برتر ماسال تجلیل شدند

ماسال (پانا) -در مراسمی با حضور فرماندار ماسال، 28 جوان برتر این شهرستان در حوزه های ورزشی، فرهنگی، پژوهشی، قرآنی و کارآفرینی به مناسبت هفته جوان تجلیل شدند.

کد مطلب: ۹۰۹۴۰۷
لینک کوتاه کپی شد
جوانان برتر ماسال تجلیل شدند

محمدجواد عامر در همایش تجلیل از جوانان برتر شهرستان ماسال با بیان اینکه جوانی سن احساس پاکی است، افزود: جوانان دارای یک نهاد پاک و در عین حال روحیه ای حساس هستند.
وی با اشاره به مشکلات و دغدغه های جوانان در حوزه های اشتغال و ازدواج خاطرنشان کرد: علی رغم همه تلاش ها و اقدامات بسزایی که دولت در زمینه اشتغال انجام می دهد؛ میزان اشتغال ایجاد شده با توجه ازدیاد تعداد متقاضیان کار، جوابگوی قشر جوان نیست و با توجه به تعداد زیاد فارغ التحصیلان دانشگاه ها باید بتوانیم جوانان را به سمت کارآفرینی و اشتغال سوق دهیم.
فرماندار ماسال با بیان اینکه در سال 97 در مقوله ازدواج جوانان به 793 جوان شهرستان 11 میلیارد و 365 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه اعطاء شد، افزود: در حوزه اشتغال نیز 723 جوان کارآفرین شهرستان از تسهیلات اشتغالزایی در حوزه های مختلف تسهیلات کارا، اشتغال روستایی و فراگیر گرفته اند.
عامر پرداخت تسهیلات اشتغالزایی در حوزه های مختلف را از مصادیق تلاش دولت در راستای مبارزه با معضل بیکاری ذکر و تصریح کرد: همه اینها نشانگر تلاش و کوشش دولت در حوزه اشتغال است اما برای مبارزه با این معضل بزرگ نیاز است همه اقشار جامعه به ویژه جوانان به عرصه کارآفرینی و اقتصادی فارغ از استخدام های دولتی ورود کنند.
وی با تاکید بر لزوم احیای روحیه امید و خودباوری بین جوانان گفت: تمام انسان ها و تمامی کسانی که امید را در خودشان زنده نگه می دارند، می توانند به موفقیت دست یابند و تمام هدف دشمنان ما گرفتن همین امید از جوانان است، پس باید جوانان امیدوار باشند و در سایه این امیدواری پویا و فعال باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار