پایان مرحله استانی سی و هفتمین جشنواره فرهنگی هنری دانش آموزان پسر خراسان رضوی

مشهد (پانا ) - اختتامیه سی و هفتمین جشنواره فرهنگی هنری دانش آموزان پسر خراسان رضوی صبح امروز در اردوگاه امام رضا مشهد برگزار شد.

کد مطلب: ۹۰۹۳۸۱
لینک کوتاه کپی شد
پایان  مرحله استانی سی و هفتمین جشنواره فرهنگی هنری دانش آموزان پسر خراسان رضوی

علیرضا مالک اشرفی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان در این مراسم گفت: در این مرحله از مسابقات فرهنگی و هنری یک میلیون نفر رشته در مرحله آموزشگاهی شرکت کردند که ۳۰۰ هزار نفر رشته به مرحله شهرستانی راه پیدا کردند.
وی افزود: 3 هزار نفر رشته نیز وارد رقابت در مرحله استانی این مسابقات می شوند که در این مرحله نمایندگان استان برای حضور در مرحله کشوری مشخص می شوند در مرحله استانی تمامی افراد لوح تقدیر دریافت می کند چرا که به نوعی همه برگزیده استان هستند .
مالک اشرفی گفت: مسابقات و کیفیت آن سطح بسیار بالایی داشت و همه افراد و تیم هایی که در این مرحله شرکت کردند کارهای بسیار خوبی ارائه کردند و آثار برگزیده ای داشتند. این مرحله صرفاً انتخابی مقدماتی مرحله کشوری است.
وی گفت:افرادی که این مرحله از مسابقات را داوری کردند داور های جشنواره های ملی و بین المللی هستند. در حاشیه این جشنواره کارگاه ها و کلاس های آموزشی هم برگزار شد تا مربیان و دانش آموزان از این فرصت بهرمند شوند.
مرحله استانی جشنواره فرهنگی و هنری دانش آموزان استان از ۳۱ فروردین ماه آغاز شده است و تا ۶ اردیبهشت در بخش های آوایی و نمایشی ادامه خواهد داشت. مسابقات فرهنگی و هنری ر بخش دستی و تجسمی نیز ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار