طرح داناب به دنبال ایجاد ادبیات مشترک برای بهینه سازی مصرف آب است

اردبیل (پانا) - رئیس جهاددانشگاهی اردبیل گفت: در راستای قرارداد همکاری منعقده با شرکت آب منطقه‌ای استان اردبیل، این نهاد با تمام توان و امکانات خود ، طرح "داناب" را در سطح استان اجرا می کند.

کد مطلب: ۹۰۹۳۵۳
لینک کوتاه کپی شد
طرح داناب به دنبال ایجاد ادبیات مشترک برای بهینه سازی مصرف آب است

مهران اوچی اردبیلی با اشاره به موضوع قرارداد مذکور افزود: در این قرارداد ارائه خدمات آموزشی و مشاوره در قالب طرح ملی دانش آموزی نجات آب(داناب)، انسان و محیط زیست در مدارس استان پیش بینی شده است .

او با بیان اینکه طرح مذکور در مقطع متوسطه اول مدارس سطح استان اردبیل در مدت 9 ماه اجرا خواهد شد، اظهار کرد: طرح داناب به دنبال ایجاد یک ادبیات مشترک با جامعه و خصوصاً دانش آموزان است تا بتواند به فرهنگ‌سازی مصرف آب و مدیریت و بهینه سازی آن کمک کند .

اوچی اردبیلی طراحی، تدوین و چاپ اقلام انگیزشی آموزشی و فرهنگی برای دانش آموزان، تهیه جزوه آموزشی ویژه معلمان رابط، برگزاری مسابقه ، حضور در جمع دانش آموزان و معلمان با هدف آگاه سازی از ضرورت مصرف بهینه آب و ارائه راهکارهای لازم برای صرفه جویی در مصرف آب ، برگزاری کارگاه های آموزشی برای معلمان، بهره گیری از ظرفیت رسانه ها برای انتقال مدل های مناسب مصرف آب به جامعه و فرهنگ سازی برای تحقق این امر را از برنامه های مدنظر در این طرح عنوان کرد .

رئیس جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل با بیان اینکه تاکنون جلسات متعددی با شرکت آب منطقه ای و اداره کل آموزش و پرورش استان برای اجرای هرچه بهتر طرح داناب برگزار شده است، یادآور شد: جهاددانشگاهی استان اردبیل از تمام توان و ظرفیت‌های علمی، آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و رسانه‌ای خود برای اجرای موفق این طرح استفاده خواهد کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار