کارآفرینی و استعداد یابی مهمترین اولویت ورزش و جوانان است

رشت (پانا) -معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان گیلان گفت: اولویت این اداره کل، کارآفرینی و شناسایی توانمندی ها و استعدادیابی جوانان استان است.

کد مطلب: ۹۰۹۳۴۹
لینک کوتاه کپی شد
کارآفرینی و استعداد یابی مهمترین اولویت ورزش و جوانان است

هاشم اسماعیلیدر همایش تجلیل از جوانان نخبه شهرستان بندرانزلی اظهار کرد: جوانان گیلان نمونه بارز نخبه های کشور هستند.
وی با تاکید بر لزوم شناسایی جوانان نخبه و استعدادیابی در استان افزود: سال گذشته 26 میلیارد ریال اعتبار در حوزه کارآفرینی برای جوانان استان تخصیص داده شد.
اسماعیلی با اشاره به راه اندازی دبیرخانه کارآفرینی کشور در گیلان تصریح کرد: اولویت وزارت ورزش و اداره کل ورزش و جوانان گیلان، کارآفرینی ، شناسایی و استعداد یابی جوانان است و باید به حوزه کارآفرینی جوانان نگاه ویژه ای شود.
وی با اشاره به تکلیف وزارت ورزش و جوانان بر برگزاری کارگاه های ازدواج برای جوانان تاکید کرد: بندرانزلی در سال گذشته با برگزاری 15 کارگاه آموزش ازدواج برای جوانان به عنوان شهرستان برتر در آموزش های پیش از ازدواج انتخاب شد.
اسماعیلی متذکر شد: یکی از عوامل طلاق ، نبود آشنایی کافی جوانان و خانواده ها با مهارت های زندگی است و برگزاری کارگاه هایی از این دست تاثیر بسزایی در ثبات خانواده ها دارد.

**بندرانزلی از شهرهای شاخص گیلان در قهرمان پروری است
در ادامه این مراسم رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرانزلی با اشاره به اینکه بسیاری از کارهای دولت در حوزه جوانان به سمن ها سپرده شده ، اظهار کرد: بندرانزلی از شهرهای شاخص ورزشی استان در قهرمان پروری است و مصداق این ادعا مدال های رنگارنگ کشوری و جهانی ورزشکاران بندرانزلی در رقابت های ملی و بین المللی است .
حمیدرضا قهرمانی افزود: کار آفرینی ، اشتغال و ازدواج از مهمترین اولویت های وزارت ورزش و جوانان است .
وی با اشاره به برگزاری کارگاه های متعدد برای جوانان در قبل و بعد از ازدواج در بندرانزلی یادآور شد: بندرانزلی یکی از شهرستان هایی است که در برگزاری این کارگاه ها بسیار موفق عمل کرده و با امضای تفاهم نامه با آموزش و پرورش و همچنین دریابانی این کارگاه ها برای سربازان نیز در بندرانزلی برگزار شد.
قهرمانی خاطر نشان کرد: دیدار با خانواده های شهدا و جانبازان و برگزاری یادواره شهدای ورزشکار در کنار همایش ها و جشنواره های تجلیل از ورزشکاران و جوانان برتر شهرستان با هدف غنی سازی حوزه فرهنگی و جوانان از دیگر فعالیت های اداره ورزش و جوانان بندرانزلی است.
در این مراسم از 60 جوان برتر ورزشی، علمی ، فرهنگی و اجتماعی بندرانزلی تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار