آتش سوزی خودروهای سواری تصادفی در پارکینگ حادثه آفرید

ارومیه(پانا)-در حادثه آتش سوزی یک دستگاه خودروی سواری پراید که شب گذشته به دلیل تصادف در پارکینگ قرار گرفته بود دو دستگاه خودرو دیگر نیز خسارت دیدند.

کد مطلب: ۹۰۹۳۱۸
لینک کوتاه کپی شد
آتش سوزی خودروهای سواری تصادفی در پارکینگ حادثه آفرید

ابراهیم شاد قوشچی در این زمینه اظهار کرد: در پی تماس های متعدد صاحب پارکینگ با سامانه ی ۱۲۵، ستاد فرماندهی آتش نشانی ارومیه ساعت 7:50 دقیقه زنگ ایستگاه شماره 6 را به صدا درآورد و بی درنگ آتش نشانان را با توجه به اطلاعات دریافتی از تماس ها به سمت جاده سلماس خیابان قلی پور پارکینگ قلی پور روانه کرد.

وی ادامه داد: به محض رسیدن به محل دود غلیظی محل حادثه را فرا گرفته بود و شعله های سر کش آتش به آسمان زبانه میکشید که با نزدیک شدن به خودرو در حال سوخت معلوم شد بروز آتش سوزی در یک دستگاه خودروی سواری پراید تصادفی و سرایت شعله های آن به دو دستگاه خودروی دیگر که در کنار این خودرو پارک شده بودند، اتش و دود غلیظی به راه انداخته بود.

شاد قوشچی افزود: آتش نشانان با ایمن سازی محل و قطع جریان برق و گاز پارکینگ و با استفاده از تجهیزات انفرادی با کشیدن دو رشته لوله ی آبدهی از دو جهت برای خاموش کردن آتش وارد عمل شدند.

وی تصریح کرد: نیروهای عملیاتی با سرعت عمل و پس از شعله زنی و جلوگیری از سرایت آتش به دیگر خودروهای پارک شده و افزایش خسارت، به سرعت شعله های سرکش آتش را مهار و خاموش کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری ارومیه خاطرنشان کرد: نیروهای عملیات پس از ایمن سازی محل حادثه و تحویل محل به عوامل انتظامی و ارائه تذکرات لازم ایمنی به مالک پارکینگ، به عملیات خود را پایان دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار