تشکیل شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدردر شهرستان ری

شهرری (پانا)- شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان ری با حضور فرماندار ویژه شهرستان ری و مدیرکل دفتر امور امنیتی و انتظامی استانداری تهران و اعضای شورا در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

کد مطلب: ۹۰۹۲۶۴
لینک کوتاه کپی شد
تشکیل شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدردر شهرستان ری

هدایت الله جمالی پور فرماندار ویژه شهرستان ری در این مراسم گفت: در سال پیش رو باید بازرسی از مراکز کمپ اعتیاد در شهرستان ری تشدید شود و با تشکیل تیم قوی و محکم برای استاندارد کردن عطاری‌ها و کمپ‌های ترک اعتیاد اقدام جدی صورت گیرد.

در ادامه مجتبی خانجانی مدیرکل دفتر امور امنیتی و انتظامی استانداری تهران بیان کرد: شهرستان ری در حوزه مبارزه با مواد مخدر در سطح استان تهران جزء رتبه‌های برتر قرار گرفته‌ که باید این موفقیت را به تمام کارگروه‌های شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر تبریک گفت.

او ابراز امیدواری کرد: در سال جدید این شورا با قدرت و توان بیشتری به این حوزه ورود کرده و پیشرفت‌های قابل توجه صورت بگیرد.

از مهم ترین مصوبات این نشست می توان به تعیین تکلیف زمین پیشنهادی سرکلانتری و پلیس مبارزه با مواد مخدر و اولویت قرار دادن دستگاه‌های آموزش و پرورش، بهزیستی و پلیس مبارزه با مواد مخدر برای آموزش مربی در حوزه مواد مخدر باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار