برنامه نشست‌های پنجمین روز جشنواره جهانی فجر؛

نویسنده «راننده تاکسی» امروز کارگاه فیلمنامه‌نویسی برگزار می‌کند

تهران (پانا) - ​پردیس سینمایی چارسو، سینما فلسطین، دانشکده سینماتئاتر و دانشگاه سوره، روز دوشنبه دوم اردیبهشت پذیرای چند کارگاه با حضور سینماگران خارجی، یک مراسم بزرگداشت و یک نشست مطبوعاتی خواهند بود.

کد مطلب: ۹۰۹۲۳۱
لینک کوتاه کپی شد
نویسنده «راننده تاکسی» امروز کارگاه فیلمنامه‌نویسی برگزار می‌کند

برنامه‌های کارگاهی و نشست های تخصصی پنجمین روز از سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، روز دوشنبه دوم اردیبهشت ماه ساعت ۹:۳۰ تا ۱۱ با کارگاه تدوین هانس یورگ وایسبریخ در سالن شماره ۴ چارسو آغاز می شود که مخاطبان این کارگاه هنرجویان بخش «دارالفنون» هستند.

«تهیه و تولید فیلم» عنوان نشستی است که با حضور منوچهر شاهسواری مدیرعامل خانه سینما ساعت 11:30 تا 13 در سالن شماره 4 چارسو برگزار می شود.

ساعت 11 تا 13 دانشکده سینماتئاتر میزبان آندرئا پاللائورو ایتالیایی است که کارگاه فیلمنامه نویسی را برای علاقمندان برگزار می کند. آندرئا پاللائورو ساعت 16:30 تا 18:30 هم در سالن دو سینما فلسطین کارگاه فیلمنامه نویسی خواهد داشت.

همچنین کارگاه فیلمنامه نویسی پل ژوزف شریدر ساعت 14 تا 16 در سالن شماره 2 چارسو ویژه هنرجویان «دارالفنون» برگزار می شود. ل جوزف شرِیدر فیلمنامه‌نویس، کارگردان و منتقد آمریکایی و نویسنده بیشتر فیلمنامه‌های فیلم‌های مارتین اسکورسیزی از جمله راننده تاکسی و آخرین وسوسه مسیح است.

پنل تهیه‌کنندگی رزا بوش نیز ساعت 15 تا 17 در گذر اجتماعات واقع در طبقه هفتم پردیس چارسو پذیرای علاقه مندان است و پس از آن از ساعت 17:30 تا 19:30 نشست مطبوعاتی وی در این مکان برگزار می شود.

گذر اجتماعات در چارسو ساعت 20 تا 21 با حضور رضا اویلوم میزبان نشست حمایت‌های دولتی در سینمای ترکیه خواهد بود.

همچنین ساعت 17:30 در سالن شماره یک چارسو مراسم بزرگداشت علی اکبر صادقی با حضور جمعی از هنرمندان و علاقمندان برگزار خواهد شد.

«اقتباس ادبی در سینما: کپی برابر اصل؟» عنوان نشست دیگری است که با حضور محسن آزرم در سالن شماره 3 فلسطین از ساعت 17 تا 19 روز دوشنبه برگزار می شود.

«سیاست گذاری سینمایی در عصر جهانی شدن» با حضور پروفسور ماریکه دووالک و پروفسور جان هیل ساعت 13:30 تا 15:30 در دانشگاه صدا و سیما برگزار می شود و پروفسور تیاگو دولوکا ساعت 14 تا 18 در دانشگاه تهران کارگاه «سینمای آهسته(کیارستمی)» را برگزار خواهد کرد.

آدرس سایت رسمی جشنواره Fajriff.com و پست الکترونیکی جشنواره Info@Fajriff.com است.

سی‌و‌هفتمین دوره جشنواره جهانی فیلم فجر از ۱۸ تا ۲۶ آوریل ۲۰۱۹ (۲۹ فروردین تا ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸) به دبیری رضا میرکریمی در تهران در حال برگزاری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار