در گفت‌‍وگو با پانا

مهران شاهین طبع: تیم‌های بسکتبال مطرح اروپایی تابستان به تهران می‌آیند

فعلاً درگیر لیگ هستیم و درباره تیم ملی تصمیمی نگرفتیم/ انتقادات حامد حدادی؟ نظری ندارم

تهران (پانا) – سرمربی تیم ملی بسکتبال از تلاش فدراسیون برای برگزاری تورنمنتی بزرگ در تهران با حضور تیم‌های بسکتبال مطرح اروپا خبر داد.

کد مطلب: ۹۰۹۲۲۹
لینک کوتاه کپی شد
مهران شاهین طبع: تیم‌های بسکتبال مطرح اروپایی تابستان به تهران می‌آیند

ابتدای این هفته حامد حدادی ستاره بسکتبال ایران که با تصمیم عجیب سرمربی تیم ملی از حضور در حساس‌ترین دیدارهای تیم ملی در راه کسب سهمیه جام جهانی بازمانده بود، در گفت‌وگویی که با یکی از خبرگزاری‌ها داشت انتقادات تندی را از سرمربی تیم ملی بسکتبال مطرح کرد و مهران شاهین طبع را عامل اصلی خداحافظی اوشین ساهاکیان معرفی کرد.

مهران شاهین طبع سرمربی تیم ملی که این روزها شاید در تفکراتش بدون حضور ستاره‌هایی مانند حامد حدادی در حال برنامه‌ریزی برای حضور در جم جهانی است، در گفت‌وگو با خبرنگار پانا به انتقادات حامد حدادی پاسخی نداد و گفت: انتقادات حامد حدادی از من؟ نظری ندارم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا حدادی را برای رقابت‌های جام جهانی به اردوی تیم ملی دعوت می‌کند یا خیر، اظهار کرد: در مورد نفراتی که قرار است به تیم ملی دعوت شوند فعلاً تصمیمی نگرفتیم. این روزها درگیر رقابت‌های لیگ هستیم و در مورد تیم ملی تصمیمی نگرفته‌ایم. تمام هدف کادر فنی این است که با تمام قوا به رقابت‌های جهانی اعزام شویم و بهترین عملکرد را داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال در مورد وضع برگزاری لیگ برتر بسکتبال که آماده برگزاری فینال این دوره شده است، گفت: امسال لیگ وضعیت خاصی داشت، رقابت‌ها فشرده بودند و برخی از مسابقات نتایج غیرقابل پیش‌بینی را شاهد بوده‌ایم. خوشبختانه در جریان مسابقات لیگ چند بازیکن جوان عملکرد خیلی خوبی داشتند و امکان دارد در آینده به تیم ملی دعوت شوند.

وی در مورد پشتوانه سازی در تیم ملی اظهار کرد: یکی از نکات مثبت لیگ امسال، شناسایی چند بازیکن جوان و مستعد بود ولی به نظرم این روند در لیگ‌های دوم و سوم هم باید اتفاق بیفتد، ما باید بازیکنان مستعد را شناسایی کنیم و روی آنها سرمایه‌گذاری شود تا کم‌کم به بدنه تیم ملی تزریق شوند.

شاهین طبع همچنین در ادامه صحبت‌هایش به برنامه تیم ملی اشاره کرد و گفت: قرار بود در تیرماه تورنمنتی برگزار کنیم و از تیم‌های مطرح اروپا دعوت کنیم تا در این مسابقات شرکت کنند اما متأسفانه هنوز برگزاری این رقابت‌ها مشخص نیست، اگر بتوانیم از تیم مطرح دعوت کنیم تا در این تورنمنت حضور پیدا کنند اتفاق خوبی است چرا که سطح آمادگی ملی پوشان برای حضور در رقابت‌های جهانی بالا می‌رود. اما اگر این تورنمنت برگزار نشد قرار است با چند کشور اروپایی صحبت کنیم تا با حضور در ایران چند دو بازی رفت و برگشت انجام دهند. متأسفانه در ماه ژوئن بیشتر کشورهای اروپایی با توجه به اینکه مسابقات‌شان به تازگی تعطیل شده در آمادگی کامل قرار ندارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار