به مناسبت میلاد امام زمان (عج):

مراسم شب احیاء نیمه شعبان در مجتمع آموزشی نور بندرعباس برگزار شد

هرمزگان(پانا)- مراسم پر فیض و معنوی شب احیاء نیمه شعبان با حضور آیت الله احدی و مداحان کشوری در مجتمع آموزشی غیر دولتی نور ناحیه یک بندرعباس برگزار گردید.

کد مطلب: ۹۰۹۱۸۲
لینک کوتاه کپی شد
مراسم شب احیاء نیمه شعبان در مجتمع آموزشی نور بندرعباس برگزار شد

محمد ابراهیم نحوی مدیر دبیرستان متوسطه اول این مجتمع آموزشی در گفتگو با خبرنگار پانا هرمزگان گفت: این مراسم معنوی با همت مدیران مدارس مجتمع آموزشی نور بندرعباس ، همکاری دانش آموزان، اولیاء ، مربیان، دبیران و حمایت اعضای جمعیت مهدیه هرمزگان با حضورآیت الله احدی از اساتید عرفانی و اخلاقی حوزه و دانشگاه ازشاگردین مرحوم آیت الله بهجت و سخنرانی ایشان و مداحی مداحان اهلبیت (ع) کشوری با شکوه معنوی خاصی درسالن مجتمع آموزشی نور برگزارگردید.

وی شرکت کنندگان در این مراسم را بالغ بر 1500 نفر خواند و افزود: نحوه دعوت و اطلاع رسانی ما برای شرکت در این مراسم معنوی به روشهای مختلف از جمله ارسال دعوت نامه به اولیای دانش آموزان، ارسال کارت دعوت به مساجد و حسینیه های سطح شهر و ثبت نام اینترنتی رایگان در سایت این مجتمع بوده است که بحمد الله با استقبال خوبی مواجه شد.

نحوی ضمن تشکر از همه دست اندرکاران این مراسم خاطر نشان کرد: در این مراسم که با هدف امام شناسی و ترویج فرهنگ مهدویت برگزار شد، کودک سرا هایی با برنامه های معنوی عید میلاد برای دختران و پسران 4 تا 10 سال نیز بصورت مجزا همزمان با این مراسم راه اندازی گردید تا اولیا بتوانند براحتی و آسایش خاطر به مناجات و راز و نیاز و احیای این شب بپردازند.

این مسوول در پایان از حضور حاج آقا زایری رئیس هیات امنای جمعیت مهدیه هرمزگان و مصطفی بنی اسدی رئیس مجتمع آموزشی نور در این محفل معنوی تشکر و قدردانی نمود.

سپهر خسروی از فارغ التحصیلان این مرکز آموزشی هم در مصاحبه با خبرنگار پانا گفت: دانش آموزان و حتی فارغ التحصیلان این مرکز در اجرای مراسمات و مناسبت ها مشارکت نموده و نقش بسزایی دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار