پیام تبریک مشترک امام جمعه و فرماندار ملارد به مناسبت نیمه شعبان

ملارد(پانا) - امام جمعه و فرماندار ملارد به مناسبت نیمه شعبان وگرامیداشت هفته سربازان گمنام امام زمان(عج)پیام مشترک صادر کردند.

کد مطلب: ۹۰۹۱۳۶
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک مشترک امام جمعه و فرماندار ملارد به مناسبت نیمه شعبان

متن پیام حجت الاسلام حسینی نوری نماینده ولی فقیه و توکلی کجانی فرماندارشهرستان ملارد به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

نیمه شعبان به برکت میلاد با سعادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(عج)، یکی از پر برکت ترین اعیاد مسلمانان و فرصت معنویِ ارزشمندی برای ارتباط با معبود در کسب برکات الهی است.

نام‌گذاری روز میلاد حضرت مهدی (عج) به عنوان روز سربازان گمنامش بیان‌گر نقش و جایگاه ویژه و تاثیر گذار وزارت اطلاعات در حفاظت از ارزش‌های اسلامی و منافع ملی در برابر دشمنان قسم خورده انقلاب است.

اینجانبان فرارسیدن نیمه شعبان، ولادت با سعادت حضرت صاحب الزمان(عج) را به مردم فهیم شهرستان ملارد و هفته سربازان گمنام آن حضرت را به تمامی عزیزان هوشیار و امنیت آفرین تبریک و تهنیت عرض می نمائیم و از درگاه خداوند متعال، تعجیل در فرج مبارک آن حضرت و سربلندی کشور عزیزمان را در تمامی عرصه ها مسئلت نموده و امیدواریم در گام دوم انقلاب و سالی که از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به عنوان رونق تولید مزین گردیده با افزایش مولفه‌های امنیت اقتصادی بویژه در حوزه تولید کنندگان، سرمایه گذاران، زمینه رفاه،آرامش، رشد و توسعه همه جانبه کشور و اشتغال برای جوانان این مرز و بوم که از اهداف اصلی دولت می باشد فراهم گردد.

/خبرنگار: زهرا عین آبادی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار