نماینده مردم شهریار، قدس و ملاردخبر داد: اتخاذ تمهیدات لازم جهت برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی

ملارد(پانا) - عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بنا بر زمان بندی جدیدی که برای انتخابات تعیین شده ، استعفای کاندیداها از مشاغلی که دارند باید از نهم خرداد 98 آغاز شود.

کد مطلب: ۹۰۹۰۹۸
لینک کوتاه کپی شد
نماینده مردم شهریار، قدس و ملاردخبر داد: اتخاذ تمهیدات لازم جهت برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی

محمد محمودی شاه نشین در خصوص طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات، گفت: اگر تانهم خرداد 98، طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی تبدیل به قانون شود، انتخابات یازدهمین دوره مجلس به صورت استانی برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه زمان بندی انتخابات افزایش پیدا کرده و ثبت نام زودتر انجام می‌شود، افزود: دوم اسفند 98 انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود و کاندیداها بایدتا دوم آذرثبت نام کنند.

محمودی شاه نشین ادامه داد: در زمان‌بندی قبلی فاصله زمانی به گونه‌ای بود که دو ماه فرصت لازم بود تا استعلام‌ها برای بررسی صلاحیت کاندیداها انجام شود، اما به واسطه اینکه فرصت برای پاسخ به استعلام ها افزایش یافته، به همین دلیل زمان‌بندی انتخابات زودتر آغاز می‌شود.

نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد با بیان اینکه ممنوعیت کاندیداتوری نمایندگانی که سه دوره متوالی در مجلس بوده‌اند نیز در همین طرح آمده و با تایید شورای نگهبان اجرائی می‌شود، خاطرنشان کرد: استانی شدن انتخابات در مجلس رای آورده وزمان تایید شدن طرح ازسوی شورای نگهبان مشخص نیست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار