امروز در جشنواره جهانی فیلم فجر چه می‌گذرد

تهران (پانا) - جزئیات نشست‌ها و کارگاه‌های چهارمین روز جشنواره جهانی فیلم فجر اعلام شد.

کد مطلب: ۹۰۹۰۹۰
لینک کوتاه کپی شد
امروز در جشنواره جهانی فیلم فجر چه می‌گذرد

به گزارش ستاد خبری جشنواره، برنامه‌های کارگاهی و نشست‌های تخصصی سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر روز یکشنبه اول اردیبهشت ماه در بخش «دارالفنون» ساعت ۹:۳۰ تا ۱۱ با کارگاه فیلمبرداری لوکا بیگاتزی در سالن شماره ۴ پردیس سینمایی چارسو آغاز می‌شود و در ادامه نشست «سینما، جهانی شدن، هویت» با حضور شهاب اسفندیاری در همین سالن ساعت ۱۱:۳۰ تا ۱۳ برای هنرجویان «دارالفنون» برگزار می‌شود.

در گذر اجتماعات پردیس سینمایی چارسو در ساعت ۱۵ تا ۱۷ نشست «استاندارد فنی ارائه برنامه‌ها جهت فروش بین‌المللی (زیرنویس و آماده سازی)» با حضور وحید قطبی‌زاده و افشین اسدزاده برگزار می‌شود و ساعت ۱۷ تا ۱۹ نیز در سالن شماره ۳ سینما فلسطین، پیمان قاسم خانی در کارگاه «انتقال تجربه» با علاقه‌مندان گفتگو می‌کند.

نشست مطبوعاتی با حضور آندرئا پاللائورو فیلمنامه‌نویس و کارگردان نیز ساعت ۱۷:۳۰ تا ۱۹:۳۰ در گذر اجتماعات چارسو برگزار می‌شود و پس از آن در ساعت ۱۸:۳۰ تا ۲۰:۳۰ کارگاه تخصصی طراحی صحنه زیلکه بوئر طراح صحنه آلمانی در سالن شماره ۲ چارسو برپا می‌شود.

هنرجویان بخش «دارالفنون» نیز می‌توانند در ساعت ۲۰:۳۰ تا ۲۲ در نشست «انتقال تجربه» که در گذر اجتماعات واقع در طبقه ۷ چارسو برگزار می‌شود، شرکت کنند.

فیلم «طلسم» در بخش کلاسیک‌های مرمت شده ایرانی نیز طی مراسم ویژه‌ای ساعت ۲۲:۱۵ در سالن شماره ۱ سینما فلسطین روی پرده می‌رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار