هر مدرسه یک کانون مهربانی

مشهد (پانا) - درآیینی نمادین دانش آموزان مدرسه ام البنین (س)میزبان رئیس اداره ارزیابی عملکرد، مدیر ناحیه سه مشهد ومعاونین وکارشناسان این اداره بوده و زنگ مهربانی را در حضور ایشان نواختند.

کد مطلب: ۹۰۹۰۳۷
لینک کوتاه کپی شد
هر مدرسه یک کانون مهربانی

برگزاری مراسم زنگ مهربانی در مدرسه ام البنین (س) باحضورقوامی نژاد رئیس اداره ارزیابی عملکرد اداره کل آموزش وپرورش

درآیینی نمادین دانش آموزان مدرسه ام البنین (س)میزبان قوامی نژاد رئیس اداره ارزیابی عملکرد، درسنی مدیریت ناحیه سه مشهد ومعاونین وکارشناسان این اداره بوه و زنگ مهربانی را در حضور ایشان نواختند.

قوامی نژاد رئیس اداره ارزیابی عملکرد اداره کل هدف از برگزاری زنگ مهربانی را ایجاد و تقویت حس همدلی و نوع دوستی در دانش آموزان برشمرد.

وی درجمع دانش آموزان ازفراگیری آموزش‌های لازم آمادگی برای رویارویی با بلایای طبیعی ایجاد حس همدلی ونوع دوستی پاسخگویی به پرسشهایی که درآینده میزان خسارت را کاهش میدهد سخن گفت.

در این مراسم درسنی مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه مشهد ضمن تقدیر از دانش اموزان و اولیاء و همکاران مدارس ایجاد و پرورش و تقویت نوع دوستی و همدلی در بین دانش اموزان را از وظایف آموزش و پرورش و در راستای اهداف این سازمان برشمرد.

وی با اعلام اینکه در مدارس به روش های خلاقانه ای کمک های نقدی و غیر نقدی جمع آوری شده افزود : همکاران مرکز مشکلات ویژه یادگیری قاصدک به یادبود همکار تازه گذشته پروین روحانی اقدام به جمع آوری کمکهای نقدی مدارس مقطع ابتدایی برای سیل زدگان نمودند.

وی همچنین از اقدام خیر خواهانه ی همکاران دبیرستان مبین در اختصاص هزینه افطاری مدرسه برای کمک به سیل زدگان خبر داد.

درسنی و هیات همراه در بازدید از دبستان رزاقی نیز از روند اجرایی جمع آوری کمکهای نقدی و غیر نقدی دانش اموزان بازدید نموده و افزود: کمک های دانش آموزان نقدی و غیر نقدی درقالب کاروانی از هدایا با نظارت اداره کل آموزش و پرورش هماهنگ با سایرادارات به مناطق سیل زده ارسال خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار