مراسم جشن تکلیف دانش آموزان پایه سوم دختران منطقه نوخندان برگزار شد

نوخندان(پانا) - مراسم جشن تکلیف دانش آموزان دختر منطقه نوخندان همزمان با اعیاد شعبانیه و با حضور مسئولین شهرستان و منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۹۰۸۸۹۱
لینک کوتاه کپی شد
مراسم جشن تکلیف دانش آموزان پایه سوم دختران منطقه نوخندان  برگزار شد

در این مراسم رحیمه ندری سرپرست آموزش و پرورش منطقه نوخندان گفت: جشن تکلیف، سر آغازی برای مرحله جدید از زندگی است وحضور در برنامه های عبادی و دینی و مذهبی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و دانش اموزان باید تلاش کنند که حضوری مناسب در این برنامه ها داشته باشند.

وی خطاب به دانش آموزان اظهار داشت:شما فرشته هایی با دل های پاک و معصوم هستید و امروز بیش از هر روز دیگری فرشته های خداوند منان به شما نزدیکتر است پس باید این اتفاق مبارک را جشن گرفت. این روز به عنوان یک روز باشکوه و خاطره انگیز در ذهن تک تک شما عزیزان باقی خواهد ماند زیرا از امروز به حدی رسیده اید که می توانید با انجام دستورات دین، بنده شایسته خداوند باشید وی در توصیه ای صمیمانه به دانش آموزان، آنها را به مطالعه کتابهای دینی وحضور در جلسات وهم اندیشی های مذهبی جهت آگاهی هرچه بیشتر از دین مبین اسلام دعوت کرد.

مراسم جشن تکلیف با هدف آشنایی دانش آموزان با آموزه های دینی همزمان با ورود به سن بلوغ و در فضایی شاد و مفرح برگزار شد و با برگزاری نماز جماعت ظهر وعصر توسط دانش آموزان به پایان رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار