سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان شهر تهران برگزارشد

تهران (پانا) - بیش از 2500 نفر از دانش آموزان منتخب شهر تهران در سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز به رقابت پرداختند.

کد مطلب: ۹۰۸۸۸۲
لینک کوتاه کپی شد
سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان شهر تهران برگزارشد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، عبدالرسول کریمی معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران گفت: یک هزار و 100 دانش آموز دختر روز پنجشنبه (29فروردین ماه) در رشته های قرائت، ترتیل، حفظ، حفظ ویژه(حفظ پنج جزء، 10جزء، 20جز و کل قرآن)، مفاهیم، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، احکام، در مسیر شکوفایی(آشنایی با موضوع تقلید و مرجعت)، انشای نماز، تواشیح و همخوانی قرآن در کانون قدس منطقه 2 شهر تهران با یکدیگر رقابت نمودند.
کریمی افزود: یک هزار و 600 دانش آموز پسر نیز روز جمعه(30 فروردین ماه) علاوه بر رشته های مذکور در رشته های اذان و مداحی با یکدیگر رقابت کردند.
کریمی با اشاره به روند برگزاری سی و ششمین دوره مسابقات قرآن، نماز و عترت دانش آموزی در سال تحصیلی98-97 خاطرنشان کرد: 500هزار دانش آموز در مرحله نخست این مسابقات در سطح مدارس برگزیده شده و از بین آنان، 70هزار نفر به مرحله دوم در سطح منطقه راه یافتند که در نهایت 2هزار و 500 دانش آموز در مرحله استانی سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن، نماز و عترت شرکت نمودند.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران تصریح کرد: 60 دانش آموز برگزیده مسابقات استانی قرآن، عترت و نماز به مسابقات کشوری که تیرماه سال جاری در شهر زنجان و خراسان رضوی برگزار می شود، راه خواهند یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار